3x raden welke supereigenwijs
2018-06-01 11:17:05 UTC
*Tegen beter weten in* dit vermeldt op een linkedin pagina als een paar van
zijn skills:

"Langues non-professionnelles: espagnol, sud-africain, luxembourgeois."

Nou 3x. 1x is genoeg.
VanB
2018-06-01 11:39:30 UTC
Kun je deze post herformuleren in een taal die ik beheers?
Anonymous
2018-06-01 11:52:00 UTC
Post by VanB
Post by Anonymous
[...]
Wie is deze drammer?
VanB
2018-06-01 12:02:48 UTC
Post by Anonymous
Post by VanB
Post by Anonymous
[...]
Dat zinnetje snap ik wel, althans idiomatisch en grammaticaal.
Inhoudelijk laat het nog wat te wensen over.
NNK
2018-06-02 09:01:08 UTC
Post by VanB
Dat zinnetje snap ik wel, althans idiomatisch en grammaticaal.
Inhoudelijk laat het nog wat te wensen over.
Laat Bello maar slapen inderdaad.
VanB
2018-06-02 12:06:17 UTC
Post by NNK
Post by VanB
Dat zinnetje snap ik wel, althans idiomatisch en grammaticaal.
Inhoudelijk laat het nog wat te wensen over.
Laat Bello maar slapen inderdaad.
Gedraag je een beetje, Aangraafnek.

h@wig
2018-06-02 05:35:35 UTC
Post by Anonymous
*Tegen beter weten in* dit vermeldt op een linkedin pagina als een paar van
"Langues non-professionnelles: espagnol, sud-africain, luxembourgeois."
Nou 3x. 1x is genoeg.
Ja:)
Slapende hond.