Partijen spelen?
Wim
2017-05-14 16:21:11 UTC
"RIJSWIJK - De grote internationale ransomware-aanval speelt
parkeerbedrijf Q-Park nog altijd partijen. "

Ik vraag me af wat wat voor partijen dat zijn?

http://www.telegraaf.nl/binnenland/28158102/__Storing_Q-Park_nog_niet_voorbij__.html

Wim
Maarten van Tilburg
2017-05-14 17:39:58 UTC
Post by Wim
"RIJSWIJK - De grote internationale ransomware-aanval speelt
parkeerbedrijf Q-Park nog altijd partijen. "
Ik vraag me af wat wat voor partijen dat zijn?
Schaak, en als ze nog steeds uit de lucht zijn denk ik dat ze mat staan.

Want:

1) gekozen voor een OS met duizenden beveiligsproblemen en achteringangen
2) geen verplichte upgrades uitgevoerd
3) geen backups gemaakt (of zo slecht dat ze niet terug te halen zijn.

Probleem van het management.
Nu nog even nagaan wie het systeembeheer deed, als dat uitbesteed is kan
je die van nalatigheid betichten.
Ruud Harmsen