=?UTF-8?Q?=CE=9E=CE=BE=D0=98=20=CE=B7=F0=9F=9A=8F=CE=9E=F0=9F?= =?UTF-8?Q?=8C=99=F0=9F=94=B1=D0=84=20=E2=98=94=CE=9B=CE=94=E2=84=93?=
AKnel Grenen
2015-12-22 22:21:59 UTC
ΞξИ η🚏Ξ🌙🔱Є ☔ΛΔℓ 🎈η ξ 3⃣ℕ Ʈ🎄Ⓐℓ💽®🍊Σρ
--
η🎵⏪
Ruud Harmsen
2015-12-23 15:58:43 UTC
Post by AKnel Grenen
ΞξИ η🚏Ξ🌙🔱Є ☔ΛΔℓ 🎈η ξ 3⃣ℕ Ʈ🎄Ⓐℓ💽®🍊Σρ
--
η🎵⏪
Sniff, Google biedt aan "Translate to Englis
Flibsy
2016-03-11 13:09:45 UTC
Post by AKnel Grenen
ΞξИ η🚏Ξ🌙🔱Є ☔ΛΔℓ 🎈η ξ 3⃣ℕ Ʈ🎄Ⓐℓ💽®🍊Σρ
O, nog even voor de Unix-achtigen: om emoji's te doen weergeven op je
dierbare systeem installeer je ttf-ancient-font.
Daar word je heel blij van.
2016-03-11 16:42:43 UTC
Post by AKnel Grenen
ΞξИ η🚏Ξ🌙🔱Є ☔ΛΔℓ 🎈η ξ 3⃣ℕ Ʈ🎄Ⓐℓ💽®🍊Σρ
O, nog even voor de Unix-achtigen: om emoji's te doen weergeven op je
dierbare systeem installeer je ttf-ancient-font.
Daar word je heel blij van.
Dat maken we hier zelf wel uit, Von Flibsenstein...
2016-03-11 19:03:00 UTC
Post by AKnel Grenen
[...]
Herr Von Flibsenstein ja? Verdammt noch mal!
2016-03-11 20:22:53 UTC
Post by AKnel Grenen
[...]
Za'k de Wagen dan maar halen?
Frits

Frits
Pee Retinee
2016-03-12 10:51:22 UTC
O, nog even voor de Unix-achtigen: om emoji's te doen weergeven
op je dierbare systeem installeer je ttf-ancient-font.
Daar word je heel blij van.
Dat maken we hier zelf wel uit, Von Flibsenstein...
Zo is dat. Ik ga mijn systeem niet vervuilen met bagger om
halve-zolen-bagger "correct" op mijn scherm te krijgen.
Voor lieden die met dat soort ongein aan komen zetten is er
maar één plaats: de drollenvanger alias plonkeput.

|PR|
H@wig
2016-03-11 17:02:03 UTC
ΞξИ η?Ξ??Є ☔ΛΔℓ ?η ξ 3⃣ℕ Ʈ?Ⓐℓ?®?Σρ
Wat praat je raar!
O, nog even voor de Unix-achtigen:[..]
Ik los Unox-achtigen. De rest zal me worst wezen:)
Van Bakel
2016-03-11 20:03:59 UTC
ΞξИ η?Ξ??Є ☔ΛΔℓ ?η ξ 3⃣ℕ Ʈ?Ⓐℓ?®?Σρ
Wat praat je raar!
Nou heb ik een andere news reader geïnstalleerd en zie ik nog allemaal
onzintekens en vraagtekens.
pe
H@wig
Je weet toch wie het zegt:))
Van Bakel
AKnel Grenen, maar dat helpt niet.
Jan van den Broek
2016-03-11 20:42:14 UTC
?????? ????????? ?????????? ??? ?? 3?????? ?????????????????
Wat praat je raar!
O, nog even voor de Unix-achtigen:[..]
Ik los Unox-achtigen. De rest zal me worst wezen:)
Ga voor echte worst alsjeblieft naar een slager, wat Unox produceert
is een zoute bende met een velletje eromheen.

Dit is waarschijnlijk wat Flibsy bedoelde met Unix-achtigen:
http://www.levenez.com/unix/other/
--
Jan v/d Broek
***@dds.nl
Loekie Ratelkous
2016-03-12 15:18:45 UTC
ΞξИ η?Ξ??Є ☔ΛΔℓ ?η ξ 3⃣ℕ Ʈ?Ⓐℓ?®?Σρ
Wat praat je raar!
O, nog even voor de Unix-achtigen:[..]
Ik los Unox-achtigen.
Vaak een VERlossing...
Post by ***@wig
De rest zal me worst wezen:)
--
groetsels

Loek
H@wig
2016-03-12 15:39:31 UTC
Post by Loekie Ratelkous
Post by ***@wig
ΞξИ η?Ξ??Є ☔ΛΔℓ ?η ξ 3⃣ℕ Ʈ?Ⓐℓ?®?Σρ
Wat praat je raar!
O, nog even voor de Unix-achtigen:[..]
Ik los Unox-achtigen.
Vaak een VERlossing...
De OPlossing: bril... Ik zie ook steeds meer uiltjes op de
lantaarnpalen langs de weg. En bekeuringen in de bus.
Loekie Ratelkous
2016-03-12 17:51:56 UTC
Het borrelde en bruiste die dag zaterdag 12-3-2016 in ***@wig 's brein,
dus stroomde dit derivaat van
Post by Loekie Ratelkous
Post by ***@wig
ΞξИ η?Ξ??Є ☔ΛΔℓ ?η ξ 3⃣ℕ Ʈ?Ⓐℓ?®?Σρ
Wat praat je raar!
[...]
Dat heeft samenhang: als je naar uiltjes kijkt, kijk je niet naar de
weg en het verkeer :-)
--
groetsels

Loek
H@wig
2016-03-12 18:52:49 UTC
Post by Loekie Ratelkous
Post by ***@wig
ΞξИ η?Ξ??Є ☔ΛΔℓ ?η ξ 3⃣ℕ Ʈ?Ⓐℓ?®?Σρ
Wat praat je raar!
Nou nee. Ik versleet al die camera's voor uilen:)) Wie is nou de uil?
Ruud Harmsen
2016-03-11 20:47:13 UTC
O, nog even voor de Unix-achtigen: om emoji's te doen weergeven op je
dierbare systeem installeer je ttf-ancient-font.
Daar word je heel blij van.
Kan niet ik heb X nog nooit aan de praat gekregen.