naar toe
Drebus Jodocus Haast
2017-12-30 11:10:27 UTC
Komt geloof ik in vreemde talen ik niet voor; gelukkig. Alleen in dat vreemde Nederlands.
Wij gaan nergens heen, maar overal naar toe.
Maarten van Tilburg
2017-12-30 13:04:53 UTC
Ik ga best vaak ergens heen hoor. Ook in het Portugees.
Ruud Harmsen
Embora?
W. A. de Smit
2017-12-31 15:13:48 UTC
Ik blijf gewoon thuis en ga nergens naar toe.

On Sat, 30 Dec 2017 03:10:27 -0800 (PST), Drebus Jodocus Haast
2018-01-04 20:37:13 UTC
Post by W. A. de Smit
[...]
w̰̃ḛ̃ h̰̃ḛ̃b̰̃b̰̃ḛ̃ñ̰ j̰̃ḛ̃ w̰̃ḛ̃l̰̃ h̰̃ḛ̃r̰̃k̰̃ḛ̃ñ̰d̰̃
h̰̃õ̰õ̰r̰̃, õ̰ g̰̃r̰̃õ̰t̰̃ḛ̃ g̰̃ḛ̃ḛ̃s̰̃t̰̃ ṽ̰ã̰ñ̰ m̰̃ḭ̃ḛ̃
k̰̃ḛ̃t̰̃ḛ̃l̰̃k̰̃ã̰m̰̃p̰̃!

🎵И⏪
Izak van Langevelde
2018-01-04 21:21:56 UTC
Post by Anonymous
Post by W. A. de Smit
[...]
U heeft Uw snor laten staan?
2018-01-04 22:32:37 UTC
Post by Anonymous
Post by W. A. de Smit
[...]
Nee, dat moet cloud 9 voorstellen, waar Mie sinds 20 oktober 2016 verblijft
en waar ze eindelijk een antwoord op haar prangende vragen heeft gevonden.

🎵И⏪