verschuiving
2018-02-06 08:05:41 UTC
In het RTL-journaal: “nu kijken we even naar een andere media”.

Steeds vaker hoor je dit enkelfout (P.I) Het verschuift, over een tijdje is
het gewoon goed. De media heeft het altijd gedaan en zo. Maar ik hoorde het
nog niet eerder in zo ‘n “officieel” medium als het journaal zo gebruikt
worden.

N n k
joh
2018-02-06 18:17:18 UTC
Post by Anonymous
[...]

RTL-journaal hè, dier raison d'etre is rammelen aan de status quo.