Mat
2017-05-11 15:25:37 UTC
Op de stoep voor de ingang van de Coolblue-winkel ligt een grote,
blauwe mat met daarop in grote letters: MAT. En daaronder: 'Niet
glanzend'.
2017-05-11 17:46:14 UTC
Op de stoep voor de ingang van de Coolblue-winkel ligt een grote,
blauwe mat met daarop in grote letters: MAT. En daaronder: 'Niet
glanzend'.
Leuk. Humor.
🌴
2017-05-12 09:03:42 UTC
Op de stoep voor de ingang van de Coolblue-winkel ligt een grote,
blauwe mat met daarop in grote letters: MAT. En daaronder: 'Niet
glanzend'.
Leuk. Humor.
Ja leuk, temeer dat het toch ook wel voor een groot deel een
computerfirma is en het schijnbaar refereert aan de eeuwige strijd over
de schermen van laptops: mat of glanzend.

Ik zag laatst een foto voorbijkomen van een mat voor een winkeldeur waar
met een soort schrijfletters WELKOM op stond, en vanaf de andere kant
las je: TOT ZIENS. In dezelfde letters dus. Kan het ff niet meer
terugvinden.
--
₲ℝЄηƎη 💪⛵ḞИΣƘ

😇
Lachend gezicht met halo
Unicode: U+1F607, UTF-8: F0 9F 98 87
Izak van Langevelde
2017-05-12 09:09:34 UTC
Op de stoep voor de ingang van de Coolblue-winkel ligt een grote,
blauwe mat met daarop in grote letters: MAT. En daaronder: 'Niet
glanzend'.
Lang, heel lang geleden bezocht ik een faculteit Wiskunde en Natuurkunde,
waar op de voorkeur een bordje NAT hing. Ik kwam er te laat achter dat
het geen afkorting was voor Natuurkunde...
2017-05-12 12:25:59 UTC
[...]
Liep je bij wiskunde binnen?
(Quant?)