Nu gratis te lezen!
2017-05-13 13:18:43 UTC
http://rudhar.com/politics/wilders/onzwaaia.htm
Vota pro nostre valores
2017-05-13 15:08:46 UTC
Het Nederlandse origineel is nu ook kosteloos in te zien.
http://rudhar.com/politics/wilders/onzwaanl.htm
Stelletje vrekken.
Bart Dinnissen
2017-05-13 15:58:31 UTC
Het Nederlandse origineel is nu ook kosteloos in te zien.
http://rudhar.com/politics/wilders/onzwaanl.htm
Stelletje vrekken.
Ik snap eigenlijk die gewoonte om links van je eigen website in de groep te zetten niet zo goed.
Als je het over iets wilt hebben, beschrijf dan tenminste waar het over gaat?
Bart Dinnissen
Pee Retinee
2017-05-13 16:27:05 UTC
Post by Bart Dinnissen
Ik snap eigenlijk die gewoonte om links van je eigen website
in de groep te zetten niet zo goed. Als je het over iets wilt
hebben, beschrijf dan tenminste waar het over gaat?
Over die oratio pro domo glorioso gewoonte is al meermalen een
opmerking gemaakt. Niet geheel verrassend zijn zulke types daar
volstrekt niet gevoelig voor en blijven ze stug doorgaan met het
bijdragen aan de voortgaande ondergang van nl.taal. Killfilen is
de enige optie om deze ng nog een beetje genietbaar te houden.

2017-05-13 19:04:33 UTC
Sat, 13 May 2017 18:27:05 +0200: Pee Retinee
Post by Pee Retinee
Killfilen is
de enige optie om deze ng nog een beetje genietbaar te houden.
Als je mij killfilet blijft er hier verrekte weijnig pver, daar wel
eens over nagedacht?
2017-05-14 13:04:52 UTC
Killfilen is
de enige optie om deze ng nog een beetje genietbaar te houden.
Als je mij killfilet blijft er hier verrekte weijnig pver,/
Binnen drie minuten drie reacties op dezelfde posting. Het ging
dan ook over het trollengedrag van rudhar. Over rudhar dus! Dan
raakt-ie in alle staten: reactie > pats, verzenden. Weer een
reactie > pats, verzenden. En nog een, maar dan komt-ie net klaar
en dan is het lastig om secuur te blijven typen > pats,
verzenden.
/daar wel
eens over nagedacht?
2017-05-14 19:57:45 UTC
[...]
Als hier iemand een troll is, wie is dat dan? Ik of jij? Denk er maar
over na. Ik weet het antwoord wel.
Dirk T. Verbeek
2017-05-17 09:58:17 UTC
Post by Rein
[...]
Joh, je moet die 'Rein' z'n braaksel gewoon niet lezen, negeren is het
devies.

pe
2017-05-15 19:34:25 UTC
[...]
Debiel gezijk van de kwaadaardige zevertrol Rein. Nergens goed voor, die
gast.
👾 pe 👾
Ruud Harmsen
2017-05-13 19:03:51 UTC
Post by Pee Retinee
met het
bijdragen aan de voortgaande ondergang van nl.taal
Nou ja zeg. Wat een onrechtvaardigheid. Ik ben al zo'n twintig jaar
een van de weinigen die de boel hier nog een beetje aan de gang
probeert te houden!

En wie is U zelluf eigenlijk en wat hebt gij reeds gepretseerd?
2017-05-13 19:01:34 UTC
Post by Pee Retinee
Over die oratio pro domo glorioso gewoonte
Wat??

Kunt u dat vertalen in een mijde bekende taal, dat u belieft?
2017-05-13 19:00:34 UTC
Post by Bart Dinnissen
Post by Ruud Harmsen
[...]
Promotie. Wel eens van gehoord?
Post by Bart Dinnissen
Als je het over iets wilt hebben, beschrijf dan tenminste waar het over gaat?
Waarom? Is dat handig?

En: dat staat hier: http://rudhar.com/politics/wilders/onzwaaRO.htm
2017-05-14 13:04:53 UTC
Post by Bart Dinnissen
Als je het over iets wilt hebben, beschrijf dan tenminste waar het over gaat?
Waarom? Is dat handig?
En: dat staat hier: http://rudhar.com/politics/wilders/onzwaaRO.htm
"Wat een onbeschofte hufterigheid. Kijk jezelf eens in
de spiegel, lul." (RH)
2017-05-13 15:45:57 UTC
http://rudhar.com/politics/wilders/onzwaaia.htm
Vota pro nostre valores
Het Nederlandse origineel is nu ook kosteloos in te zien.
http://rudhar.com/politics/wilders/onzwaanl.htm
"Je doet doet dit alleen maar om reacties op te roepen, waar je
dan nog meer Verfremdungspostjes aan kan knopen. Je bent gewoon
een troll. Ze zit uit te lokken en te zeiken." (RH)
2017-05-14 13:04:51 UTC
[...]
"Je komt op mij vijandig over" (RH)