[nieuwwoord] feitigheid
2017-11-02 19:00:44 UTC
De VVD-fractieleider heeft het ook over "feitigheden", zaken die lijken
te kloppen met behulp van cijfers, maar dat niet zijn.
Die Dijkhoff mag blijven, qua taalvondsten betreft. Nu.nl niet vrees ik.
De Antwoordman
2017-11-02 22:21:59 UTC
Geniaal. Het is wel een mannetje idd.
Van Bakel
2017-11-02 22:26:21 UTC
De VVD-fractieleider heeft het ook over "feitigheden", zaken die lijken
te kloppen met behulp van cijfers, maar dat niet zijn.
Die Dijkhoff mag blijven, qua taalvondsten betreft.
Ja, maar dat driedelige pak duidt op een lijfeigene van het
establishment.

(...)
Rein
2017-11-02 22:35:33 UTC
Post by Van Bakel
Post by Flibsy
[...]
Ja, jongens, kijk-mij-eens-postjes heb je in allerlei soorten en
maten.
Van Bakel
2017-11-03 07:39:55 UTC
Post by Van Bakel
Post by Flibsy
[...]
Ik doe m'n best, maar een kijk-mij-eens-postje kan ik er toch niet in
zien.
Rein
2017-11-03 16:33:24 UTC
Post by Van Bakel
Post by Rein
Post by Van Bakel
Post by Flibsy
[...]
Nietes-postjes heb je ook in allerlei soorten en maten.
Van Bakel
2017-11-03 19:52:26 UTC
Post by Van Bakel
Post by Rein
Post by Van Bakel
Post by Flibsy
[...]
Commentaar-postjes, betweterige postjes en zeur-postjes ook. Leuk hè,
zo'n nieuwsgroep.
Rein
2017-11-03 22:24:25 UTC
Post by Van Bakel
Post by Rein
Post by Van Bakel
Post by Rein
Post by Van Bakel
Post by Flibsy
[...]
"Ja ja, hij wil aandacht, maar is daar tegelijkertijd ook bang
voor." (VB)
Van Bakel
2017-11-03 22:33:53 UTC
Post by Van Bakel
Post by Rein
Post by Van Bakel
Post by Rein
Post by Van Bakel
Post by Flibsy
[...]
Je citaatjes moeten wel een beetje in de context passen. Dit lijkt wel
random door een computer uitgekozen.
Ruud Harmsen
2017-11-04 18:51:59 UTC
Post by Van Bakel
Post by Rein
Post by Van Bakel
Post by Rein
Post by Van Bakel
Post by Rein
Post by Van Bakel
Post by Flibsy
[...]
Kijk nou uit, Van Braaksel, straks sta je nog voor het leven als
ontmenselijker genoteerd!
Rein
2017-11-04 22:56:29 UTC
Post by Van Bakel
Post by Rein
Post by Van Bakel
Post by Rein
Post by Van Bakel
Post by Flibsy
[...]
"Je moet wel zorgen dat de citaten een beetje bij de context
passen, anders kun je beter zelf iets proberen te zeggen." (VB)

"Ik zeg toch niet de hele tijd hetzelfde?" (VB)
/Dit lijkt wel
random door een computer uitgekozen.
"als je citeert, sla ik het over." (VB)
2017-11-04 23:26:51 UTC
[...]