Stilletjes hier
2017-11-25 08:09:13 UTC
Stilletjes hier
Ruud Harmsen
2017-11-25 08:09:57 UTC
Stilletjes hier
O, werkt dus wel, technetiummatig gezien, dat.
Ruud Harmsen
2017-11-25 08:10:42 UTC
Toch een tijd niet doorgekomen?
wugi
2017-11-25 10:09:33 UTC
Stilletjes hier
O, werkt dus wel, technetiummatig gezien, dat.
Toch een tijd niet doorgekomen?
Aan het oefenen voor een soortement sequel van
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Vagina_Monologen ?
2017-11-25 10:47:46 UTC
Post by wugi
Stilletjes hier
O, werkt dus wel, technetiummatig gezien, dat.
Toch een tijd niet doorgekomen?
Aan het oefenen voor een soortement sequel van
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Vagina_Monologen ?
Foutje in zijn killfile, denk ik: iedereen geblacklist en alleen
zichzelf gewhitelist. Nederlands is toch een mooie taal. ;-)

2017-11-25 13:56:13 UTC
Post by wugi
Post by Ruud Harmsen
Toch een tijd niet doorgekomen?
Aan het oefenen voor een soortement sequel van
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Vagina_Monologen ?
Né, vant mónólógön du ik op elygön sájt en nít in öt Nédörlandsz.

http://myonlineradio.hu/danko-radio
http://rudhar.com/writings/etagesia.htm
2017-11-25 11:30:20 UTC
Half. Ik had keuze uit twee servers maar ethernal-september is opeens weg.
h@wig
2017-11-25 12:01:15 UTC
Ik zie in Messnews dat er 3 ongelezen berichten zijn, maar die zie ik niet staan. In gg zie ik dat het er zelfs zes zijn en kan ik ze lezen.
Pee Retinee
2017-11-25 14:27:45 UTC
Ik had keuze uit twee servers maar ethernal-september is opeens weg.
Dan istie uit de ether. Probeer eternal-september eens. ;-)

2017-11-25 16:16:56 UTC
Ik had keuze uit twee servers maar ethernal-september is opeens weg.
Dan istie uit de ether. Probeer eternal-september eens. ;-)
Zit toch op het ethernet?
2017-11-26 08:35:58 UTC
Post by wugi
Ik had keuze uit twee servers maar ethernal-september is opeens weg.
Dan istie uit de ether. Probeer eternal-september eens. ;-)
Zit toch op het ethernet?
Wat een leuke vondst eigenlijk, bedenk ik me nu pas, om Ethernet te
noemen naar de ether, waarvan toen (1973; lees ik in de Wikipedia)
allang bekend was dat die niet nodig was voor elektromagnetische
golven en dus draadloze communicatie, terwijl Ethernet bovendien
helemaal niet draadloos was (en is).
2017-11-26 10:16:03 UTC
Post by wugi
[...]
Tegenwoordig heet het klaut. Iets vaags waar iedereen vage dingen doet op
een vage manier.
👾 pe 👾
Izak van Langevelde
2017-11-26 10:27:26 UTC
Post by wugi
[...]
Dit alles om te verhullen dat er iemand veel geld aan verdient...
2017-11-25 18:03:10 UTC
Stilletjes hier
O, werkt dus wel, technetiummatig gezien, dat.
Half. Ik had keuze uit twee servers maar ethernal-september is opeens weg.
ethernal, goeie. moek onthouwe.
--
👾 pe 👾