Vandaag is het ...
Add Reply
🌴
2017-05-17 08:00:01 UTC
Wereld Recycle Dag. Nou leek het mij wel grappig om het eerste postje in
nl.taal te herposten. Maar in archieven van Google kom ik niet veel
verder dan een van mijn eerste berichten:

https://groups.google.com/forum/#!searchin/nl.taal/f.$20engelen%7Csort:relevance/nl.taal/k_Oct1cwGrk/HiD3QETjyWAJ

En op een of andere manier krijg ik ze niet chronologisch gesorteerd,
dus het zoeken schiet niet echt op. Vroeg^ah ging je gewon naar deja
news maar sinds dat is opgeslokt door Google schiet dat ook niet meer
op. Iemand suggesties?
--
₲ℝЄηƎη 💪⛵ḞИΣƘ

😇
Lachend gezicht met halo
Unicode: U+1F607, UTF-8: F0 9F 98 87
🌴
2017-05-17 10:18:18 UTC
Post by 🌴
[...]
Da's grappig. Met de figuur die toen postte is het redelijk goedgekomen,
getuige de site die klaarblijkelijk van hem is. Ik kwam op
www.redekundig.nl ,alwaar het taalkundig ontleden van de zin: door het
wijzen van de wijzer worden alle wijzen wijzer foutloos geschiedde.
--
₲ℝЄηƎη 💪⛵ḞИΣƘ

😇
Rein
2017-05-17 21:59:27 UTC
[...] Ik kwam op
www.redekundig.nl ,alwaar het taalkundig ontleden van de zin: door het
wijzen van de wijzer worden alle wijzen wijzer foutloos geschiedde.
Het duurde even voordat ik in de gaten had welke zin met
'foutloos geschiedde' eindigde.
🌴
2017-05-18 09:12:54 UTC
[...]
Aanhalingstekens vergeten. Maar ik ben tegenwoordig al blij met elke
reactie.
--
₲ℝЄηƎη 💪⛵ḞИΣƘ

😇
Izak van Langevelde
2017-05-18 09:56:53 UTC
Post by 🌴
[...]
Vooruit, omdat U het is...
🌴
2017-05-18 10:18:39 UTC
Post by 🌴
[...]
Zo zie je maar <Catch-22> kinderen die vragen worden overgeslagen, maar
als je nooit eens iets vraagt krijg je ook al niks. </Catch-22>
--
₲ℝЄηƎη 💪⛵ḞИΣƘ

😇