Lam nomen
2017-07-13 04:40:01 UTC

Constant Lam.
Hij oogt vrij nuchter.
Pee Retinee
2017-07-13 08:31:29 UTC
dumpert.nl
Goh, haal jij je informatie van die kotssite...

2017-07-13 09:05:50 UTC
dumpert.nl
Goh, haal jij je informatie van die kotssite...
Post by ***@wig

Nee. Alleen de foto. Het artikeltje was bijvangst uit het Br.D.
En anders: so what?
Van Bakel

Precies.
h@wig
2017-07-13 13:57:27 UTC
Post by ***@wig

Nee. Alleen de foto. Het artikeltje was bijvangst uit het Br.D.
En anders: so what?
Precies.
Ja. Ga mij een beetje bij zitten vallen. Zo krijgen we nooit ruzie en
dat is de hond in de nl.taalpot he. Dus eigenlijk als het hier een
dooie boel is, is het jouw schuld. Hiha!
Van Bakel
2017-07-13 20:23:51 UTC
Post by ***@wig

[...]
Dus daarom was het hier 3 dagen stil. Ik dacht dat iedereen in
Marbella zat.
Van Bakel
2017-07-13 09:40:36 UTC
dumpert.nl
Goh, haal jij je informatie van die kotssite...
Er zitten -naast een hoop rechtse en puberale onzin- leuke dingen
tussen die ik nergens anders zie. Correcten zien dat niet door de rode
waas voor hun ogen.
Maarten van Tilburg
2017-07-13 14:40:28 UTC
Post by Van Bakel
[...]
Nou nee. Dat geloof ik niet. Als je op die puberale site dingen ziet die
je nergens anders ziet, zou het wel eens kunnen zijn dat die dingen
gewoon verzonnen zijn of in ieder geval onvoldoende nagegaan.
Slechte journalistiek hoeft niet "correct" te zijn, maar kan wel
gevaarlijk zijn voor de samenleving.
Van Bakel
Ik ga toch niet voor journalistieke informatie naar Geensstijl.
Maarten van Tilburg
Uiteraard niet. Dat zou politiek correct zijn of iets dergelijks vreselijks.
Van Bakel
2017-07-13 22:43:28 UTC
Post by Van Bakel
Post by Maarten van Tilburg
Post by Van Bakel
[...]
Huh? Qua politiek berijden ze bij GeenStijl steeds dezelfde
stokpaardjes. Ik wil best lezen wat ze van Europa, moslims, Arrogander
Pechtold, etc vinden, maar na een paar keer weet ik het wel.

Maarten van Tilburg
Die SS zal wel een vergisping zijn :)
Rein
2017-07-13 15:04:18 UTC
Post by Van Bakel
[...]
"Het moet lastig zijn als je iemand niet kunt indelen
volgens de vaste lijnen van je clichédenken." (VB)