Bible belt
Add Reply
VanB
2018-07-20 20:01:38 UTC
Hier al eens eerder uitgebreid besproken: zeggen we in Nederland
'bible belt' of 'bijbelgordel'? David Bremmer is er nog niet uit:
https://www.ad.nl/economie/winkels-ook-in-biblebelt-open-op-zondag~a58c574f/
BugHunter
2018-07-20 20:21:27 UTC
Post by VanB
Hier al eens eerder uitgebreid besproken: zeggen we in Nederland
https://www.ad.nl/economie/winkels-ook-in-biblebelt-open-op-zondag~a58c574f/
Volgens mij kan je ook gewoon 'bijbelbelt' zeggen.
In elk geval weet men wat je bedoelt.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
VanB
2018-07-20 20:29:09 UTC
Dat is ook een optie, ja. Of het gewoner is, weet ik niet.
Rein
2018-07-20 21:43:08 UTC
Post by BugHunter
[...]
Hij zei 'gewoon'.
/is, weet ik niet.
VanB
Een beetje tussen de regels door lezen, Rein.
Rein
2018-07-21 09:55:23 UTC
Post by VanB
Post by Rein
Post by BugHunter
[...]
Ik heb aan de regels zelf genoeg: BH gebruikt 'gewoon' in de
betekenis van 'eenvoudigweg', jij interpreteert het als
'gebruikelijk'.
'Eenvoudigweg' slaat op 'zeggen', 'gebruikelijk' op
''bijbelbelt''.

"Volgende keer eerst een beetje lezen voor je weer wat
dumpt." (VB)
VanB
Wat jij wil, Rein :)
Rein
2018-07-21 11:04:18 UTC
Post by VanB
Post by Rein
Post by VanB
Post by Rein
Post by BugHunter
Post by VanB
[...]
"Eigenlijk eindigt onze communicatie altijd met dooddoeners
van jouw kant." (VB)
2018-07-21 11:22:03 UTC
Post by VanB
Post by Rein
Post by VanB
Post by Rein
Post by BugHunter
Post by VanB
[...]
Het eindigt vooral door jouw eeuwige gezeik.
2018-07-21 11:55:16 UTC
Post by VanB
Post by Rein
Post by VanB
Post by Rein
Post by BugHunter
Post by VanB
[...]
"De boel afdoen met 'zeiken' is wat te simplistisch." (Fl/HE/etc)
2018-07-21 15:31:09 UTC
Post by VanB
Post by Rein
Post by VanB
Post by Rein
Post by BugHunter
Post by VanB
[...]
In dit geval, zoals gebruikelijk als het om jouw ‘bijdragen’ gaat, niet.
2018-07-22 11:13:38 UTC
Post by VanB
Post by Rein
Post by VanB
Post by Rein
Post by BugHunter
[...]
[...]
Flip als de westerse evenknie van de rabiate jihadist die predikt
dat je niet mag liegen, stelen of doden, tenzij het natuurlijk om
een afvallige of anderszins ongelovige of afwijkende gaat.

Als ik het goed begrijp vindt Flop mijn talige opmerkingen over
de verschillende betekenissen van 'gewoon' 'bijdragen' (met
aanhalingstekens). De, hm, nou niet echt vreselijk inhoudelijke
reacties van de heer VB zullen dan wel als bijdragen (zonder)
beschouwd moeten worden.
Morgen overhoring.
VanB
Je hebt het er maar druk mee, hè?
Rein
2018-07-22 14:09:46 UTC
Post by VanB
Post by VanB
[...]
"Goed punt. Ik zal mijn standpunt nog eens heroverwegen met
medeneming van het door jou ingebrachte." (VB)
2018-07-22 14:58:13 UTC
Flip als de westerse evenknie van de rabiate jihadist
Lul.
Dirk T. Verbeek
2018-07-22 20:36:24 UTC
Flip als de westerse evenknie van de rabiate jihadist
Lul.
Nou nou, het is niet netjes om iemand z'n edele delen met Rein te
vergelijken...
Izak van Langevelde
2018-07-23 10:13:36 UTC
Post by Dirk T. Verbeek
Post by Rein
Flip als de westerse evenknie van de rabiate jihadist
Lul.
Nou nou, het is niet netjes om iemand z'n edele delen met Rein te
vergelijken...
Och, als ze schoon zijn dan zie ik in elk geval één overeenkomst...
VanB
:)
Rein
2018-07-23 14:33:52 UTC
Post by Dirk T. Verbeek
Post by Rein
[...]
Afgezien van mijn harempje ben ik de enige die daar op basis van
eigen waarneming iets over kan zeggen.
/dan zie ik in elk geval één overeenkomst...
Luuk
2018-07-23 18:17:05 UTC
Post by Dirk T. Verbeek
Post by Rein
[...]
gaat dit nog ergens over, of alleen maar hierover:
https://www.dumpert.nl/mediabase/7380485/77a2b9bd/ken_je_natuur.html
Rein
2018-07-22 21:42:25 UTC
Flip als de westerse evenknie van de rabiate jihadist
[motivatie werd geknipt]
Lul.
"Je gelooft écht in je zelfrechtvaardiging, he." (Fl/HE/etc)
VanB
Soms wel, maar soms is het juist midden in de roos.
Rein
2018-07-22 11:13:39 UTC
Post by VanB
Het eindigt vooral door jouw eeuwige gezeik.
"De boel afdoen met 'zeiken' is wat te simplistisch." (Fl/HE/etc)
Soms wel, maar soms is het juist midden in de roos.
"Weer iemand die denkt dat zijn mening een feit is. Wat
is dat toch voor een stel idioten hier" (VB)
BugHunter
2018-07-22 10:51:38 UTC
Post by VanB
Post by Rein
[...]
[...]