[janus] Bosui
2017-10-14 12:06:35 UTC
Moest ik van de vrouw vanmorgen in de supermarkt scoren.

Toen ik het op de verpakking las vond ik dat het de naam van een of ander
Aziatisch gerecht moet zijn.

1 rijsttafel bosuï.

Sambal bij?
2017-10-14 14:31:50 UTC
[...]
Een boze dealer. O nee, een Bose-dealer.
http://rudhar.com/lingtics/bozedilr.htm
h@wig
2017-10-14 14:54:36 UTC
[...]
https://www.ad.nl/show/vriendin-arjen-lubach-breekt-enkel-op-tv-gala~a831e0d1/

Die kop zette mij echt op het verkeerde been. Alsof ze verder al die
tijd een koele kikker was.
Izak van Langevelde
2017-10-14 17:26:26 UTC
Moest ik van de vrouw vanmorgen in de supermarkt scoren.
Toen ik het op de verpakking las vond ik dat het de naam van een of
ander Aziatisch gerecht moet zijn.
1 rijsttafel bosuï.
Een collega verstond 'ns bloemist als 'blue mist'...
Ralf Negennek
2017-11-01 15:30:49 UTC
[...]
Op mijn favo ubuiskanaal njam noemen ze die pijpajuinen.
Ralf Negennek🤖
Izak van Langevelde
2017-11-01 15:35:38 UTC
Post by Ralf Negennek
Post by Flibsy
[...]
Smaakbommetjes!
Pijpbommen, dus...
Ralf Negennek
2017-11-03 13:31:59 UTC
[...]
In ‘t Vlaams-Brabants en Antwerps worden ze ook schalullekes of
schanullekes genoemd.
--
Ralf Negennek 🤖