herinnering aan Usenet
Add Reply
Sietse Vliegen
2016-01-30 14:36:54 UTC
Denkend aan Usenet
zie ik stokoude draden
die schier oneindig
blijven bestaan
Tja, dat heb je soms. Hoe het kan mag joost weten. In jouw tijd had ik
een Difference Engine, handgemaakt door Charles Babbage. Die was toen
al zwaar verouderd, maar we deden het ermee.
en in alle discussies
wordt de stemming bedorven
met dat eeuwige flamen
ja het is ongehoord.
Marsman, waarom rakel je dit nou op? Daar zitten we minstens tot 2036
mee opgescheept.
Sietse
Izak van Langevelde
2016-01-30 16:08:27 UTC
Post by Sietse Vliegen
[...]
Een Turing machine, dolgelukkig was ik ermee, hetgeen duurde tot de tape
op was en niet meer verkrijgbaar was...
Sietse Vliegen
2016-01-30 17:36:46 UTC
Post by Sietse Vliegen
[...]
Bofkont! Ik wilde dat ook, maar ik zakte voor m'n turing-test.
Sietse
J. J. Lodder
2016-02-05 09:20:38 UTC
Post by Sietse Vliegen
Post by Izak van Langevelde
Post by Sietse Vliegen
[...]
Je wou beweren dan Izak geslaagd is?
Zegt U het maar, Mijnheer Langevelde.
Alles wat U zegt zal tegen U gebruikt worden,

Jan
Izak van Langevelde
2016-02-05 10:18:06 UTC
Post by J. J. Lodder
Post by Sietse Vliegen
Post by Izak van Langevelde
Post by Sietse Vliegen
[...]
<0x5367: unable to read beyond end of tape, please call you^H^Hmy
operator>
J. J. Lodder
2016-02-05 09:20:38 UTC
Post by Sietse Vliegen
[...]
Dan ben je zwaar belazerd door de verkoper.
Het basis model kwam standaard af fabriek
met een oneindig lange tape.

Je weet immers maar nooit of hij stopt,

Jan
Izak van Langevelde
2016-02-05 10:19:05 UTC
Post by Sietse Vliegen
[...]
Ik had een goedkopere variant die niet langer meeging dan een
mensenleven...
Sietse Vliegen
2016-02-05 11:12:19 UTC
Post by Sietse Vliegen
[...]
Zo zie je maar. Inferieure namaak is zo oud als Methusalem.
Sietse
Izak van Langevelde
2016-02-05 12:43:32 UTC
Post by Sietse Vliegen
Post by Sietse Vliegen
[...]
Huiswerk: bereken vanuit de Bijbel dat Methusalem ten tijde van de
Zondvloed is overleden, onder vermelding van de relevante verzen.
Sietse Vliegen
2016-02-05 18:03:31 UTC
Post by Sietse Vliegen
Post by Sietse Vliegen
[...]
Methusalem leefde als een heilige, dus dat lijkt mij godsonmogelijk.
Als het toch waar is, heeft God hem verzopen vanwege een jeugdzonde.
Sietse
Sietse Vliegen
2016-02-05 11:16:59 UTC
Ik had een goedkopere variant die niet langer meeging dan een
mensenleven...
Is dat gegrinnik wel de dure variant? Anders vrees ik een
teleurstellend einde.
Sietse
Izak van Langevelde
2016-02-05 12:44:24 UTC
Ik had een goedkopere variant die niet langer meeging dan een
mensenleven...
Is dat gegrinnik wel de dure variant? Anders vrees ik een teleurstellend
einde.
Er zat levenslang garantie op, dus het zal wel goed spul wezen...
Sietse Vliegen
2016-02-05 18:18:30 UTC
[...]
Gewaagde marketing, voor gegrinnik. En een duur gelach voor menig
verkoper, volgens het handboek. Alleen aan te raden voor lachen waar
je niet meer van bijkomt, schrijft de auteur, H.H. In 't Vuistje.
Grinniken blijft lang goed, maar uiteindelijk gaat het besmuiken.
Sietse
Rudolpho
2016-02-05 22:23:18 UTC
Post by J. J. Lodder
Post by Izak van Langevelde
Post by Sietse Vliegen
[...]
Zegt de tape: "HELP, I'm in a loop!"
--
Rudolpho
Carpe diem
Rudolpho
2016-02-01 13:53:27 UTC
Marsman had nog een rekentuig met mechanische radertjes
--
Rudolpho
Carpe diem
Sietse Vliegen
2016-02-01 14:09:48 UTC
Post by Rudolpho
Marsman had nog een rekentuig met mechanische radertjes
Zijn accountant had een gewone fiets? Geen E-bike? Marsmannen hebben
trouwens nog steeds tuig met radertjes, want het barst daar van de
Mars rovers. Maar op de meeste daarvan kun je niet rekenen.
Sietse
Rudolpho
2016-02-04 16:40:32 UTC
Post by Sietse Vliegen
Post by Rudolpho
[...]
Nou je het toch hebt over tuig:
Weet jij de drie eigenschappen van een werktuigkundige?
--
Rudolpho
Carpe diem
Sietse Vliegen
2016-02-05 01:44:19 UTC
Post by Rudolpho
Post by Sietse Vliegen
Post by Rudolpho
[...]
Eentje maar: ze werken bij Justitie voor het ten uitvoer leggen van
taakstraffen. Naar de twee andere kan ik slechts gissen. En dat pleit
voor mij, al zeg ik het zelf.
Sietse
Loekie Ratelkous
2016-02-05 11:45:30 UTC
Post by Rudolpho
Post by Sietse Vliegen
Post by Rudolpho
[...]
1) Ze doen het met stoom
2) Als ze dat verkeerd doen komt hun werktuig je achterna
3) (u zegt het maar...)
--
groetsels

Loek
[...]