kindermishandeling
Pakkie Boem
2018-03-14 09:27:02 UTC
Op de achtergrond heb ik de Vlaamse radio aan. Daar zegt net iemand: "Ik
steek mijn kinderen 's avonds in bed ..."

Ja, Vlaams, kweetut. Maar t klinkt toch wel gek.
₲ΣƘ
h@wig
2018-03-14 11:01:22 UTC
Post by Pakkie Boem
Op de achtergrond heb ik de Vlaamse radio aan. Daar zegt net iemand: "Ik
steek mijn kinderen 's avonds in bed ..."
Ja, Vlaams, kweetut. Maar t klinkt toch wel gek.
En dan dat kleine meisje, in een vertrouwelijk gesprek over 'wensen en
dromen'. Haar moeder zegt dat met haar geboorte haar grootste droom was
uitgekomen: mama worden, en dat ze ook de grootste wens van haar papa
was en van opa en oma natuurlijk. En dat met de komst van haar broertje
iedereen zo blij was omdat het gezinnetje nu compleet was. Waarop de
dochter enthousiast tegen haar broertje riep: "bedankt dat je de
familie hebt afgemaakt!".