Nomen
Add Reply
iMark
2018-03-31 07:39:39 UTC
Vandaag in de Volkskrant gelezen. Religiewetenschapper verbonden aan het
Meertensinstituut: Ernst van den Hemel.
h@wig
2018-03-31 13:38:03 UTC
Post by iMark
Vandaag in de Volkskrant gelezen. Religiewetenschapper verbonden aan het
Meertensinstituut: Ernst van den Hemel.
Nog eentje met een rechtstreeks lijntje naar de heer: dominee BJ van
Boven. Hij gaf een lezing over "geestelijke machthebbers in de lucht".
Tis een hele stijle. Zo is internet taboe bv.
Zou hij Ben heten?

https://www.rd.nl/kerk-religie/ds-van-boven-voor-studerenden-gg-aanbidding-beest-begint-met-bewondering-1.686905
Pee Retinee
2018-03-31 14:05:13 UTC
Nog eentje met een rechtstreeks lijntje naar de heer: dominee BJ van
Boven. Hij gaf een lezing over "geestelijke machthebbers in de lucht".
Tis een hele stijle.
stijle?

2018-03-31 14:08:45 UTC
Post by iMark
[...]
? dit gebruik van stijl als bijvoeglijk naamwoord kende ik nog niet.
2018-03-31 14:43:26 UTC
Post by iMark
[...]
Ja. Das goed fout. Ik kan dat gewoon toegeven.
Izak van Langevelde
2018-03-31 16:47:57 UTC
Post by iMark
[...]
Ik wel, met excuus dat onze familietaal wel meer Vlaamse invloeden kent...
2018-03-31 20:08:38 UTC
? dit gebruik van stijl als bijvoeglijk naamwoord kende ik nog niet.
Ik wel, met excuus dat onze familietaal wel meer Vlaamse invloeden kent...
Ja, dan zijn excuses wel urgent.
2018-04-01 06:40:31 UTC
Post by iMark
[...]
Ik wel hoor. Streng in de leer.