Taalslijtage
2018-03-29 20:54:52 UTC
Vandaag zag iemand ‘licht aan de tunnel’.
VB
2018-03-29 21:11:57 UTC
Vandaag zag iemand ‘licht aan de tunnel’.
"Er is blijkbaar behoefte aan om het zo te zeggen."
pe
2018-03-29 22:42:58 UTC
Post by VB
Post by pe
Vandaag zag iemand ‘licht aan de tunnel’.
"Er is blijkbaar behoefte aan om het zo te zeggen."
Ik denk dat deze de klok had horen hangen.
2018-03-30 09:41:00 UTC
Post by VB
Post by pe
Vandaag zag iemand ‘licht aan de tunnel’.
"Er is blijkbaar behoefte aan om het zo te zeggen."
Ik denk dat deze de klok had horen hangen.
Hij heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt...
Pakkie Boem Boem
2018-03-30 12:44:08 UTC
Post by VB
Post by pe
Vandaag zag iemand ‘licht aan de tunnel’.
"Er is blijkbaar behoefte aan om het zo te zeggen."
Ik denk dat deze de klok had horen hangen.
Hij heeft de kok horen luiden maar die wist niet waar de lepel hangt
[Chr. v. Abcoude, Pietje Bell]
🎵И⏪
Rasta Robert
Was dat niet 'fluiten' i.p.v. 'luiden'?
Izak van Langevelde
Pakkie Boem
2018-03-30 14:34:49 UTC
Post by Rasta Robert
Post by Pakkie Boem Boem
Post by pe
Post by VB
Post by pe
[...]
Dat is goed mogelijk. Is ook leuker. Ik citeerde by heart. En het is al een
jaartje of wat geleden dat ik dat boekje las.
'n nekregelfan
Izak van Langevelde
2018-03-30 09:40:09 UTC
Vandaag zag iemand ‘licht aan de tunnel’.
Aan welke kant?