Nieuw woord
BugHunter
2017-10-29 14:33:01 UTC
Ik heb een nieuw woord uitgevonden, genaamd:
trenkuntel. Ik weet nog niet wat het moet
betekenen. Maar dat komt nog wel. Er zijn
vast wel dingen/situaties die nog geen naam
hebben.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
De Antwoordman
2017-10-30 12:29:34 UTC
Post by BugHunter
trenkuntel. Ik weet nog niet wat het moet
betekenen. Maar dat komt nog wel. Er zijn
vast wel dingen/situaties die nog geen naam
hebben.
Iets dat je optilt maar dat lichter blijkt te zijn dan je dacht. Dat het
dan een zwiepje omhoog maakt voor je gevoel. Maar of trenkuntel bij dat
verschijnsel past ..?
h@wig
2017-10-30 13:18:25 UTC
Post by De Antwoordman
Post by BugHunter
[...]
Beeldend beschreven!
Je bedoelt dat het meevalt? Een meevallertje lijkt me misplaatst. Een
oplichtertje? Mwa..Een meezwieperd?
Post by De Antwoordman
Maar of trenkuntel bij dat
verschijnsel past ..?
Ik lees steeds 'trendkeutel'. Een modieuze flop. Zo'n drol die het net
niet gehaald heeft en weer wordt ingetrokken. Een televisieprogramma
van Gordon of zo. Of de googlebril.

Ha die Antwoordman! Ik vind het leuk dat je er weer bent!
BugHunter
2017-10-30 15:52:00 UTC
Post by De Antwoordman
Post by BugHunter
[...]
Misschien wel, dan is dat voorwerp een
trenkuntel. Ik had me laatst een trenkuntel,
ik zat bijna tegen het plafond.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
denkbaar
2017-10-31 12:28:54 UTC
Post by BugHunter
trenkuntel. Ik weet nog niet wat het moet
betekenen. Maar dat komt nog wel. Er zijn
vast wel dingen/situaties die nog geen naam
hebben.
‘Waarom begrenzen we een hert bij zijn vel en maken we geen begrip van
een “hert met een bol lucht van 1 m³ inhoud boven zijn schouders”?’
- Jan Hanlo

http://www.dbnl.org/tekst/kort006isvo01_01/kort006isvo01_01_0181.php
joh
'personal space', 3 voet-zone?
Ralf Negennek
2017-11-01 06:32:38 UTC
Post by BugHunter
trenkuntel. Ik weet nog niet wat het moet
betekenen. Maar dat komt nog wel. Er zijn
vast wel dingen/situaties die nog geen naam
hebben.
Is allang geëpribreerd.

Ralf Negennek
Nieckq
2017-11-04 17:12:07 UTC
Post by BugHunter
trenkuntel. Ik weet nog niet wat het moet
betekenen. Maar dat komt nog wel. Er zijn
vast wel dingen/situaties die nog geen naam
hebben.
Ik houd het op _dikke t.eten_.
Een knijpende kat heeft altijd wat.

Nieckq