OT Herman Pieter de Boer
2018-01-09 14:51:02 UTC
Vandaag in het Br D.

"Wie maak ik blij met 8 pockets van HP de Boer en 'De Vrouw in het
maanlicht' in een gebonden uitgave?"

Peter Hoogendoorn
***@gmail.com

Misschien iets voor Herman of Peter. Ik heb jullie privéadres niet
(meer), dus dan maar zo. Het was toch een oom van jullie?

Hedwig
pe
2018-01-09 19:14:25 UTC
[...]
Klopt, maar ik heb al een boe... ik bedoel, ik heb al zijn boeken al. Ik
ben niet zoon gebondenuitgavenmens.
👾 pe 👾
Flibsy
Graag gedaan hoor.
VB
2018-01-10 08:08:32 UTC
[...]
Ondernemers uit de Randstad moeten altijd eerst op cursus voordat ze
in Azië zaken kunnen doen :)
Flibsy
2018-01-10 09:18:48 UTC
[...]
O, ik waardeer het zeer dat je aan me dacht hoor. Ik beveel de boeken
hartelijk aan, ze lezen lekker weg en zijn vooral leuk als je van
anticlimaximaliteiten houdt.
2018-01-10 09:17:07 UTC
[...]
Eén losbladig exemplaar voor in Flibs ze multomap!
2018-01-10 10:44:00 UTC
[...]
Ik dacht: ze zoeken misschien al jaren naar die ene ongebonden
losbandige "Vrouw in het maanlicht".
Izak van Langevelde
2018-01-10 10:51:40 UTC
[...]
U veerde hoopvol op?
2018-01-10 12:53:42 UTC
[...]
Mwa, in staat van ontbinding?
Overigens, woest waanzinnig aantrekkelijk type, destijds:

En hij schreef ook "Zalig zijn de schelen" lol
Anonymous
2018-01-11 06:33:48 UTC
[...]
Ik heb ook al een boek en mevr. Kleefgaren heeft er ook een. Dat van mij
heet: hoe maak ik een boekenplank. En dat van mevr. : EHBO voor dummies. Ja
ik denk ik meld het maar even.

Kleefgaren