Filmen in de kleedruimte
BugHunter
2017-11-03 14:11:40 UTC
Een trainer filmt kinderporno in de jongens-
kleedkamer. Wat voeren die kids dan wel niet
uit?
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Jan van den Broek
2017-11-03 14:45:46 UTC
Post by BugHunter
Een trainer filmt kinderporno in de jongens-
kleedkamer. Wat voeren die kids dan wel niet
uit?
Wat ze niet uitvoeren, dat zal wel een lange lijst worden,
maar waarom moet dit in nl.taal?
--
Jan v/d Broek
***@dds.nl
BugHunter
2017-11-03 14:55:50 UTC
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
[...]
Snap je dat niet dan? Omkledende jongeren
zijn natuurlijk geen kinderporno. Weer een
gevalletje hellend vlak.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Jan van den Broek
2017-11-03 20:00:57 UTC
Post by BugHunter
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
[...]
Nee, ik snap niet waarom je het relevant voor nl.taal vindt.
Post by BugHunter
zijn natuurlijk geen kinderporno. Weer een
gevalletje hellend vlak.
Welk hellend vlak, leg dat eens uit.
--
Jan v/d Broek
***@dds.nl
BugHunter
2017-11-03 20:15:37 UTC
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
Post by BugHunter
zijn natuurlijk geen kinderporno. Weer een
gevalletje hellend vlak.
Welk hellend vlak, leg dat eens uit.
Als je dat niet begrijpt ben ik bang dat ik
het je niet uit kan leggen.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Jan van den Broek
2017-11-03 22:11:41 UTC
Post by BugHunter
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
Post by BugHunter
zijn natuurlijk geen kinderporno. Weer een
gevalletje hellend vlak.
Welk hellend vlak, leg dat eens uit.
Als je dat niet begrijpt ben ik bang dat ik
het je niet uit kan leggen.
Dan moet je daar eerst maar eens aan gaan werken.
--
Jan v/d Broek
***@dds.nl
Rein
2017-11-03 22:24:25 UTC
Post by BugHunter
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
[...]
Nou nou, kom kom, tut tut. Gewoon onzin in die zin, meer niet. Of
doel je op het woord 'kids'? Of het gemis van een bronvermelding?
Of van aanhalingstekens? Stond het zo wel letterlijk in eh, eh?