Hoog en breed
Bart Dinnissen
2018-02-23 21:56:09 UTC
Vandaag hoorde ik Martin Hersman in zijn commentaar bij de 1.000 meter schaatsen zeggen: "Het niveau
is hoog in de breedte." Dat u het maar weet.
--
Bart Dinnissen

This quote was taken out of context.
-Randall Munroe
Pee Retinee
2018-02-24 09:23:57 UTC
Post by Bart Dinnissen
Vandaag hoorde ik Martin Hersman in zijn commentaar bij de 1.000 meter
schaatsen zeggen: "Het niveau is hoog in de breedte." Dat u het maar weet.
Dat is al hoog en breed bekend.

2018-02-24 10:00:30 UTC
Post by Bart Dinnissen
Vandaag hoorde ik Martin Hersman in zijn commentaar bij de 1.000 meter
schaatsen zeggen: "Het niveau is hoog in de breedte." Dat u het maar
weet.
Och, ik vind 'm wel aardig, het is ook niet fout...
2018-02-24 10:10:00 UTC
Post by Bart Dinnissen
Vandaag hoorde ik Martin Hersman in zijn commentaar bij de 1.000 meter
schaatsen zeggen: "Het niveau
is hoog in de breedte." Dat u het maar weet.
Mooi opgemerkt.
2018-02-24 11:27:51 UTC
Post by Bart Dinnissen
Vandaag hoorde ik Martin Hersman in zijn commentaar bij de 1.000 meter
schaatsen zeggen: "Het niveau
is hoog in de breedte." Dat u het maar weet.
Mooi opgemerkt.
Ik twijfelde even, maar ik ben eruit:

'Mooi opgemerkt' compliment voor Martin H.
'Goed opgemerkt': compliment voor Bart D.