Woorden anders
2018-04-16 15:46:49 UTC
Pulstellingen.

Oktoberfest!
Jep
2018-04-16 19:05:03 UTC
Pulstellingen.
Oktoberfest!
Raar woord, pulstelling. Nogal onlogisch om er geen - in te gebruiken.
Wil je hier iets mee?
--
groet! Jan

't Zal iets met geheugenplaatsen zijn. (c)hvl
VBakel
2018-04-16 19:37:48 UTC
Post by Jep
Post by Ruud Harmsen
Pulstellingen.
Oktoberfest!
Raar woord, pulstelling. Nogal onlogisch om er geen - in te gebruiken.
Wil je hier iets mee?
Mwah, de mogelijk technische context zal wel duidelijk maken dat hier
geen kasten voor de opslag van bierglazen bedoeld worden.
Jep
2018-04-16 21:08:53 UTC
Post by VBakel
Post by Jep
Post by Ruud Harmsen
[...]
Was nog niet op dat idee gekomen, gossie hee. Heb ik wat van je geleerd.

Ruud Harmsen
2018-04-17 18:28:13 UTC
Post by Jep
Post by Ruud Harmsen
Pulstellingen.
Oktoberfest!
Raar woord, pulstelling. Nogal onlogisch om er geen - in te gebruiken.
In de context waarin ik het gebruikte, was het meteen duidelijk (hoop
ik toch) dat ik puls-tellingen bedoelde.
Post by Jep
Wil je hier iets mee?
Pul-stellingen kan ook, de plek waar je de pullen neerzet of bewaart
bij een Duits zuipfestijn.

Vond ik grappig. Dat mijn gevoel voor humor door weinigen tot niemand
gedeeld wordt, is reeds langer bekend. Maar ik amuseer me er kostelijk
mede.
2018-04-17 19:06:00 UTC
Post by Jep
Wil je hier iets mee?
Pul-stellingen kan ook, de plek waar je de pullen neerzet of bewaart
bij een Duits zuipfestijn.
Daar ontbreekt nog een stelling van Pita Gyros bij.
Post by Ruud Harmsen
Vond ik grappig. Dat mijn gevoel voor humor door weinigen tot niemand
gedeeld wordt, is reeds langer bekend. Maar ik amuseer me er kostelijk
mede.
Daar helpen die pullen en pilsjes tegen.
Jep
2018-04-17 22:06:44 UTC
Post by wugi
Post by Ruud Harmsen
Post by Ruud Harmsen
Vond ik grappig. Dat mijn gevoel voor humor door weinigen tot niemand
gedeeld wordt, is reeds langer bekend. Maar ik amuseer me er kostelijk
mede.
Daar helpen die pullen en pilsjes tegen.
Nou maar hopen dat ik nog voldoende hersencellen te verdelgen heb.

Jep
2018-04-17 21:51:32 UTC
Post by Jep
Post by Ruud Harmsen
[...]
Niet aan mij, ik zie het verband niet.
Vanwege het Oktoberfest daggik een rek voor bierpullen.
Post by Ruud Harmsen
Post by Jep
[...]
Dat herken ik, wat ik grappig vind is mijn humor.
Als ik uit de losse pols geintjes maak worden ze nogal eens 'anders'
begrepen (negatief opgevat), dat is waarom ik moet nadenken voordat ik
dat doe.
Inwendig grinniken is altijd okee, zolang het lachen 'met' is.
Wat ik ook al te goed ken is negatieve humor. Mijn cynische blik.
Die maakt mezelf kapot.
De kleur bril die ik kies maakt veel uit.

Ruud Harmsen
2018-04-18 06:02:55 UTC
Post by Jep
Post by Ruud Harmsen
In de context waarin ik het gebruikte, was het meteen duidelijk (hoop
ik toch) dat ik puls-tellingen bedoelde.
Niet aan mij, ik zie het verband niet.
Omdat ik je die context niet gaf en niet mag geven, want die is
vertrouwelijk. (Hoewel die manuals uiteindelijk allemaal gratis op een
site komen te staan, maar het is niet aan mij om eruit te publiceren.)
Jep
2018-04-18 08:36:44 UTC
Post by Jep
Post by Ruud Harmsen
[...]
Ik bespeur een incontinentie in uw woorden, heer Harmsen.
Pardon: inconsistentie.

pe
Jep
2018-04-18 17:13:26 UTC
Post by Jep
Post by Ruud Harmsen
Post by Ruud Harmsen
Post by Jep
[...]
Graag, als 't om zn centen is.

pe
2018-04-18 19:39:09 UTC
Post by Jep
Post by pe
Post by Jep
Post by Ruud Harmsen
Post by Ruud Harmsen
Post by Jep
[...]
Ja, dan kan je beter Elton zijn dan die rapper.
2018-04-17 08:43:36 UTC
Pulstellingen.
Oktoberfest!
Dan kun je het ook verlezen als pilstellingen.
Jep
2018-04-17 10:59:23 UTC
Post by wugi
Post by Ruud Harmsen
Pulstellingen.
Oktoberfest!
Dan kun je het ook verlezen als pilstellingen.
Met ss.
Er valt ook overal kwaad in te ontdekken, 't is maar waar je zin in hebt.
Bier is beter.

Ruud Harmsen
2018-04-17 18:29:10 UTC
Post by Jep
Post by wugi
Post by Ruud Harmsen
Pulstellingen.
Oktoberfest!
Dan kun je het ook verlezen als pilstellingen.
Met ss.
Er valt ook overal kwaad in te ontdekken,
Geen kwaad maar leut.
Post by Jep
't is maar waar je zin in hebt.
Bier is beter.
2018-04-17 18:28:48 UTC
Post by wugi
Post by Ruud Harmsen
Pulstellingen.
Oktoberfest!
Dan kun je het ook verlezen als pilstellingen.
Like.