nomentje
Add Reply
Ralf Negennek
2017-11-27 06:28:11 UTC
mevr. A.H. van de Snel-Schrijver uit Emst.

Ralf Negennek 🤖

Hm. Matig nomentje eigenlijk. Mahja.
pe
2017-11-27 09:03:36 UTC
Post by Ralf Negennek
mevr. A.H. van de Snel-Schrijver uit Emst.

Ralf Negennek 🤖
Hm. Matig nomentje eigenlijk. Mahja.
Ik zie zelfs helemaal niet wat er ‘nomen’ aan is.
👾 pe 👾
pe
2017-11-27 09:05:50 UTC
Post by Ralf Negennek
mevr. A.H. van de Snel-Schrijver uit Emst.

Ralf Negennek 🤖
Hm. Matig nomentje eigenlijk. Mahja.
Ik zie zelfs helemaal niet wat er ‘nomen’ aan is.
Als het nou mw AH van der Boot-Schapjes was...
👾 pe 👾
h@wig

Of Mw Negennek-van de Snelschrijver....
👺 👼🏻
2017-11-27 13:38:32 UTC
Post by Ralf Negennek
mevr. A.H. van de Snel-Schrijver uit Emst.

Ralf Negennek 🤖
Hm. Matig nomentje eigenlijk. Mahja.
Ik zie zelfs helemaal niet wat er ‘nomen’ aan is.
Tis de geboorteplaats van de voetballer Mark Overmars en die was ook snel.
🔔ƑκℕΞℓ ⛽®ΣℕξИ
pe
2017-11-27 14:22:29 UTC
Post by 👺 👼🏻
Post by pe
Post by Ralf Negennek
[...]

Hoe heb ik het kunnen missen.
👾 pe 👾
👺 👼🏻
2017-11-28 09:28:55 UTC
Post by 👺 👼🏻
Post by pe
Post by Ralf Negennek
[...]

Het was eigenlijk een vreemde vergissing. Wat was er aan de hand. Hier
op ketoor zit, tenminste op een van haar kantoordagen, mevrouw mijne
echtgenote en tegenover haar een andere dame. En dit zijn hullie
achternamen. Ik kreeg de link gestuurd, zag: "nomen" in het subjectveld
staan en door een raar soort conditionering, misschien als gevolg van
het posten van -meestal gedachteloos- duizenden berichten in de
afgelopen decennia, floepte ik het door naar nl.taal. Waar het niet
thuishoort natuurlijk.

Geval van eerst schieten en dan praten. Ik denk dat ik rijp ben voor een
of andere usenetafkicktherapie.
🔔ƑκℕΞℓ ⛽®ΣℕξИ
pe
2017-11-28 10:12:03 UTC
Post by 👺 👼🏻
Post by pe
Post by 👺 👼🏻
Post by pe
Post by Ralf Negennek
[...]

Je zou er een groepje voor kunnen aanvragen in het nl.support.* boompje....
👾 pe 👾
VB
nl.support.vraagtekens
Flibsy
2017-11-28 11:43:18 UTC
Post by VB
Post by pe
Post by 👺 👼🏻
Post by pe
Post by 👺 👼🏻
Post by Ralf Negennek
[...]
Charter en ERO: “Over ????”.
Ralf Negennek
2017-11-28 13:45:40 UTC
Post by 👺 👼🏻
Post by pe
Post by 👺 👼🏻
Post by pe
Post by Ralf Negennek
[...]

Ik ben bang dat ik daar de enige poster ben. Zit ik de hele tijd tegen mijn
eigen postje aan te kijken.
Ralf Negennek 🤖
pe

👾 pe 👾
[...]