demon of demoon
NNK
2018-08-09 10:39:33 UTC
Kop AD:
----------------------
Cruz: 'Ik moest doden van demoon in mijn hoofd'
----------------------

Het is en beetje een warboel op internet. Vaak wordt gesteld dat
demon=demoon, ergens anders weer dat demonen (enkelv. demoon) en
demonnen (enkelv. demon) wel degelijk verschillende fantasiewezens zijn.
N nk
Izak van Langevelde
2018-08-09 11:01:27 UTC
Post by NNK
[...]
Erger nog, sommigen beweren dat het geen fantasiewezens zijn...
--
Grinnikend door het leven...