grote verassing
🌴
2017-05-04 11:47:42 UTC
Toen Marian Mudder onlangs bij het crematorium het as van haar overleden
vader wilde ophalen, kwam ze voor een grote verassing te staan. De
auteur en actrice kreeg namelijk niet de urn van haar vader mee naar
huis, maar die van iemand anders.
----------------

(Fake. Ik heb zelf die s druit gehaald. Voor de grap.)
--
₲ℝЄηƎη 💪⛵ḞИΣƘ

😇
Lachend gezicht met halo
Unicode: U+1F607, UTF-8: F0 9F 98 87
Rein
2017-05-04 15:15:59 UTC
Post by 🌴
[...]
Het was 'versassing'?
👺👼🏻
2017-05-05 09:57:26 UTC
Post by 🌴
[...]
Typfoutje ook nog. Nah. Het was toch al een postje van niks.
₲ℝЄηƎη 💪⛵ḞИΣƘ
wugi
Van Bakel
Inderdaad.
Sietse Vliegen
2017-05-09 06:00:14 UTC
Post by 🌴
[...]
Zo verrast dat ze gewoon met die verkeerde urn naar huis ging. Ik had
trouwens ook twee urnen klaargezet, als er een auteur en actrice komt
en komt. Maar dan ook alletwee meenemen, met met je twee beroepen die
in de krant moeten.
Post by 🌴
(Fake. Ik heb zelf die s druit gehaald. Voor de grap.)
Ik trapte erin. Beetje dom, want er was geen verassing. Die is dan al
geweest, anders moet je wachten tot de boel afgekoeld is. Het zou ook
wel erg toevallig zijn, een verassing en een verrassing voor een
actrice en auteur, met naam en toenaam in de krant. Dan zou ik denken
aan een verzonnen verhaal en een stukje toneel.
--
Sietse