Wáblief?
2017-11-28 11:43:17 UTC
Zo stond het in de krant:

duurtestrap-
port
Bart Dinnissen
2017-11-28 17:06:15 UTC
duurtestrap-
port
Ja, Volkskrant toch? Ik zag pas wat er bedoeld werd na het lezen van het artikel.
Over designfietsen die snel stuk gingen bij het Spoor, als ik me goed herinner.

Ik hakkelde trouwens ook al bij <pakt de krant er weer even bij ...> zadelpen-snelsluitingen.
Bart Dinnissen
Rein
2017-11-28 22:31:05 UTC
Post by Bart Dinnissen
Post by Rein
[...]
Ja, het is een ideale combinatie van functionaliteit en robuuste
nieuwlichterij. Zo viel het me, toen ik 'm voor 't eerst zag
tijdens de Dutch Design Weken een paar jaar geleden, meteen op
dat je er 's avonds met een kort jekkie op moet fietsen omdat
anders je jas over het achterlicht valt dat zo listig in het
frame vlak onder het zadel is gedesignd.

<https://www.vanmoof.com/en_nl/>
2017-11-29 09:39:28 UTC
Post by Bart Dinnissen
Ja, Volkskrant toch? Ik zag pas wat er bedoeld werd na het lezen van het artikel.
Over designfietsen die snel stuk gingen bij het Spoor, als ik me goed herinner.
Designfietsen sporen niet.

|PR|
Bart Dinnissen
2017-11-29 17:40:14 UTC
[...]
[...]