Zoeken naar verband
2018-03-07 23:40:06 UTC
In het NOS journaal zoëven had men het over de steekpartijen in Wenen, en
dat de politie nog zocht naar een verband.

Vreemd dat dat in zo’n metropool kennelijk zo moeilijk te krijgen is. Ik
hoop maar dat ze wat vinden voor de patiënt doodbloedt.
Dirk T. Verbeek
2018-03-08 10:02:48 UTC
[...]
Ach ja, de oplossing van het raadsel zal wel door de context aangegeven
worden.

Over verband gesproken, een paar dagen geleden heb ik mijn Engelstalige
werkgever gemaild "today my cast was cast".
Flibsy
2018-03-08 10:09:02 UTC
Post by Dirk T. Verbeek
Post by Flibsy
[...]