gekapt
2017-05-10 09:53:26 UTC
Uit de "Druivelaar" van de week:
"Fijne hakken zijn nu in de mode. Hier in de stad ziet men al veel van
die fijngehakte dames."
(Pol Vanhaverbeke: Filosofietjes van de zevende zus, 2011)

Weer 'ns wat anders dan knielaarzen.

O, wat dat betreft. Aarschot, Reet en Darmstadt kende ik al, net als
Neuquén en Kloten Airport. Maar Arseanal, dat nog niet.
2017-05-10 09:57:51 UTC
Post by wugi
[...]
De anale driehoek, kent U die?