GroenBlabla
Flibsy
2018-06-29 09:33:27 UTC
Onderaan een mail van mijn pensioenfonds:

“Denk aan het milieu voordat u deze mail afdrukt”.

Stel, ik heb dat gedaan. Is het milieu daar nou ook maar het minste
geringste mee opgeschoten?
Flibsy
Izak van Langevelde
2018-06-29 10:59:06 UTC
Post by Flibsy
“Denk aan het milieu voordat u deze mail afdrukt”.
Stel, ik heb dat gedaan. Is het milieu daar nou ook maar het minste
geringste mee opgeschoten?
Wat denkt U zelf?
Grinnikend door het leven...
Flibsy
2018-06-29 13:00:57 UTC
Post by Izak van Langevelde
Post by Flibsy
“Denk aan het milieu voordat u deze mail afdrukt”.
Stel, ik heb dat gedaan. Is het milieu daar nou ook maar het minste
geringste mee opgeschoten?
Wat denkt U zelf?
Ja zeg, denken is iets voor anderen, daar begin ik niet aan.
Flibsy
Izak van Langevelde
2018-06-29 14:12:19 UTC
Post by Flibsy
Post by Izak van Langevelde
Post by Flibsy
[...]
Da's lullig, want dat pensioenfonds van U gaat ook niet zitten denken...
Grinnikend door het leven...
Flibsy
2018-06-29 14:29:43 UTC
Post by Izak van Langevelde
[...]