De domste uitdrukking van de laatste jaren
Add Reply
BugHunter
2017-11-18 14:10:53 UTC
'Je stinkende best doen'.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
pe
2017-11-19 07:01:29 UTC
Post by BugHunter
'Je stinkende best doen'.
hoezo laatste jaren? Vergaat de wereld binnenkort weer?
👾 pe 👾
BugHunter
2017-11-19 09:36:46 UTC
Post by BugHunter
'Je stinkende best doen'.
hoezo laatste jaren? Vergaat de wereld binnenkort weer?
Wat heeft dat ermee te maken?
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
pe
2017-11-19 11:35:56 UTC
Post by BugHunter
Post by pe
Post by BugHunter
'Je stinkende best doen'.
hoezo laatste jaren? Vergaat de wereld binnenkort weer?
Wat heeft dat ermee te maken?
Zie onderwerp
👾 pe 👾
BugHunter
2017-11-19 11:41:09 UTC
Post by BugHunter
Post by pe
Post by BugHunter
'Je stinkende best doen'.
hoezo laatste jaren? Vergaat de wereld binnenkort weer?
Wat heeft dat ermee te maken?
Zie onderwerp
Nu antwoord ik niet meer, dit is TE dom.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
pe
2017-11-19 11:56:13 UTC
Post by BugHunter
Post by pe
Post by BugHunter
Post by pe
Post by BugHunter
'Je stinkende best doen'.
hoezo laatste jaren? Vergaat de wereld binnenkort weer?
Wat heeft dat ermee te maken?
Zie onderwerp
Nu antwoord ik niet meer, dit is TE dom.
Heel goed dat je inziet dat het TE dom is om een uitdrukking al in de
vorige eeuw in zwang was, “van de laatste jaren” te noemen.
👾 pe 👾
BugHunter
2017-11-19 12:24:51 UTC
Post by BugHunter
Post by pe
Post by BugHunter
Post by pe
Post by BugHunter
[...]
Voor 2008 heb ik hem nooit gehoord. En al
zou die dan al in zwang zijn, maakt het nog
niet uit, het is een oerdomme uitdrukking.
Net zoiets als: poeperloep zat op de stoep.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
joh
Hoeperdepoep..., maar dat is geen uitdrukking (poep wel natuurlijk).
BugHunter
2017-11-19 13:34:26 UTC
Post by joh
Post by BugHunter
Post by pe
Post by BugHunter
Post by pe
Post by BugHunter
Post by pe
Post by BugHunter
[...]
Nee, poeperloep. Dat is een andere manier om
kakkerlak te zeggen.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
joh
2017-11-19 14:18:42 UTC
Post by BugHunter
Post by joh
Post by BugHunter
Post by pe
Post by BugHunter
Post by pe
Post by BugHunter
Post by pe
Post by BugHunter
[...]
Nooit gehoord. Google geeft 2 hits.
Een kakkerlak in een glas water.
Post by BugHunter
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ruud Harmsen
2017-11-20 10:27:35 UTC
Post by BugHunter
Post by joh
Hoeperdepoep..., maar dat is geen uitdrukking (poep wel natuurlijk).
Nee, poeperloep. Dat is een andere manier om
kakkerlak te zeggen.
Nog nooit van gehoord.
BugHunter
2017-11-20 11:13:54 UTC
Post by BugHunter
Post by joh
Hoeperdepoep..., maar dat is geen uitdrukking (poep wel natuurlijk).
Nee, poeperloep. Dat is een andere manier om
kakkerlak te zeggen.
Nog nooit van gehoord.
Ach ook velen hebben nog nooit van averecht
gehoord.De poeperloep en de zijkerlijk zaten
samen op de stoep.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
joh
2017-11-20 20:42:27 UTC
Post by BugHunter
Post by Ruud Harmsen
Post by BugHunter
Post by joh
[...]
Is Interlingua eigenlijk niks voor jou?
Post by BugHunter
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
BugHunter
2017-11-20 20:44:38 UTC
Post by joh
Post by BugHunter
Post by Ruud Harmsen
Post by BugHunter
Post by joh
[...]
Jawel, maar het komt zelden van pas.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
joh
2017-11-20 22:21:13 UTC
Post by BugHunter
Post by joh
Post by BugHunter
Post by Ruud Harmsen
Post by BugHunter
Post by joh
[...]
Elk nadeel heb ze voordeel, minder sprekers om het mee oneens te zijn.
Post by BugHunter
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Nu
BugHunter
2017-11-20 23:04:49 UTC
Post by joh
Post by BugHunter
Post by joh
Post by BugHunter
Post by Ruud Harmsen
Post by BugHunter
Post by joh
[...]
We hadden al lang wereldwijd 1-talig kunnen
zijn. Maar ik geloof er niet in.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
joh
2017-11-21 08:34:01 UTC
Post by BugHunter
Post by joh
Post by BugHunter
Post by joh
Post by BugHunter
Post by Ruud Harmsen
Post by BugHunter
Post by joh
[...]
Als utopisch vergezicht ik ook niet, maar de facto zijn we het min of meer.
Post by BugHunter
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
h@wig
2017-11-19 14:35:39 UTC
Post by BugHunter
Post by BugHunter
'Je stinkende best doen'.
Voor 2008 heb ik hem nooit gehoord.
Hij zit je wel dwars, he.

https://groups.google.com/forum/?hl=nl#!searchin/nl.taal/stinkende$20best$20doen%7Csort:date/nl.taal/3f77KT1aR7o/n7JdHT9N3EsJ
Ruud Harmsen
2017-11-20 10:27:11 UTC
Post by BugHunter
Net zoiets als: poeperloep zat op de stoep.
Hoeperdepoep, zal je bedoelen.
2017-11-19 13:29:10 UTC
Post by BugHunter
Post by pe
Post by BugHunter
Post by pe
Post by BugHunter
[...]
die?
dat?
welke?
/al/
Ah.
2017-11-19 20:33:13 UTC
Post by BugHunter
Post by pe
Post by BugHunter
Post by pe
Post by BugHunter
[...]
Gut, daar heb je het zijkende zeurtrolletje ook weer.
👾 pe 👾
Van Bakel
Je bent zijlijn vergeten, voor de driedubbele alliteratie.
pe
2017-11-20 18:19:53 UTC
Post by Van Bakel
Post by BugHunter
[...]