nomen
2018-05-31 13:36:00 UTC
" ... Krabbé is weer vrijgezel. Zijn relatie met danseres Noi Pakon
Schuijffel is sinds enige tijd ..."
2018-05-31 14:01:03 UTC
Post by Anonymous
" ... Krabbé is weer vrijgezel. Zijn relatie met danseres Noi Pakon
Schuijffel is sinds enige tijd ..."
Lijkt me een Herman Broodje.
2018-05-31 15:36:31 UTC
Post by Anonymous
" ... Krabbé is weer vrijgezel. Zijn relatie met danseres Noi Pakon
Schuijffel is sinds enige tijd ..."
Lijkt me een Herman Broodje.
Nou, ik vind het toch echt wel een nomen hoor. Of heb jij nooit geschuifeld
in je jeugd.
2018-05-31 17:50:57 UTC
Post by Anonymous
Post by Flibsy
Post by Anonymous
[...]
Kan iemand mij het verschil tussen een nomen en een herman broodje
uitleggen?
2018-05-31 18:12:49 UTC
Post by Anonymous
Post by Flibsy
Post by Anonymous
[...]
Een Herman broodje is: Herman Brood is een nomen want die at wel eens
brood. Een nomen is Benno Baksteen, voorzitter bond van verkeersvliegers.
Eigenlijk eens niet zo'n geweldige. Mies had er ooit een: Sjef Kok die de
leiding had in een keuken van een restaurant. En de hier een paar dagen
geleden herhaald geposte Hennie de Haan natuurlijk, voorzitster van een
pluimveevereniging. Dat zijn juweeltjes.
2018-05-31 18:43:06 UTC
Post by Anonymous
Post by Izak van Langevelde
Post by Anonymous
Post by Flibsy
Post by Anonymous
[...]
Een Herman Broodje lijkt een nomen, maar is het niet?
VanB
Nee, want hij heeft niet meer met brood te schaften dan een ander.
Anonymous