Gaap
2018-10-31 09:21:55 UTC
Een uhm uhm uhm uhm uhm mevrouw van het CDA op de radio. Geen idee waar
ze het over heeft. Je valt er haast bij in slaap. Maar ineens: hee! Net
als een slapende kat die door blijft knorren als de deur dichtslaat,
maar wakker schiet van het trippelen van een muis, hoor je ze zeggen:
"dit vergt erg veel moeite om het beleid onder het voetlicht te laten
komen."

Onder het voetlicht zit met een beetje fantasie een souffleur. Misschien
heeft die nog een taak in dezen.
Bakel
2018-10-31 09:35:14 UTC
Post by NNK
Een uhm uhm uhm uhm uhm mevrouw van het CDA op de radio. Geen idee waar
ze het over heeft. Je valt er haast bij in slaap.
Dat er mensen op het CDA stemmen die niet aan dementie lijden, vind ik
onbegrijpelijk.
Rein
2018-10-31 11:13:48 UTC
Post by Bakel
Post by NNK
[...]
"Ik kan ook wel de waarde zien van meningen waar ik het
niet mee eens ben." (VB)
2018-10-31 09:43:43 UTC
Post by NNK
[...]
Voetlichten zijn gewoonlijk verlichtingsbakken die direct of hoogstens
op korte pootjes op de toneelvloer staan. Het klopt dus als een bus dat
het veel moeite kost om daar iets onder te krijgen.

2018-10-31 09:54:29 UTC
Post by NNK
[...]
|PR|
Dat sluit als een zwerende vinger!