Andere dieren
2018-11-07 09:34:38 UTC
Radio Gelderland:

"... De dode konijnen die gevonden zijn in Lichtenvoorde, zijn door
mensen gedood, niet door andere dieren."
2018-11-07 11:07:56 UTC
Post by NNK
"... De dode konijnen die gevonden zijn in Lichtenvoorde, zijn door
mensen gedood, niet door andere dieren."
Wat is daar mis mee?

2018-11-07 11:09:45 UTC
Post by NNK
"... De dode konijnen die gevonden zijn in Lichtenvoorde, zijn door
mensen gedood, niet door andere dieren."
Wat is daar mis mee?
Flauw.
2018-11-07 11:50:19 UTC
Post by NNK
Post by Pee Retinee
Post by NNK
"... De dode konijnen die gevonden zijn in Lichtenvoorde, zijn door
mensen gedood, niet door andere dieren."
Wat is daar mis mee?
Flauw.
Neen, ik zie ook geen probleem...
2018-11-07 12:32:22 UTC
Post by NNK
Post by Pee Retinee
Post by NNK
"... De dode konijnen die gevonden zijn in Lichtenvoorde, zijn door
mensen gedood, niet door andere dieren."
Wat is daar mis mee?
Flauw.
Neen, ik zie ook geen probleem...
Ik laat jullie arresteren en hoppa in de zak naar Spanje.
2018-11-07 13:45:42 UTC
Post by NNK
Post by Pee Retinee
Post by NNK
"... De dode konijnen die gevonden zijn in Lichtenvoorde, zijn door
mensen gedood, niet door andere dieren."
Wat is daar mis mee?
Flauw.
Je verwacht serieuze reacties op je flauwekul?

2018-11-07 16:43:55 UTC
Post by NNK
Post by Pee Retinee
Post by NNK
[...]
|PR|
Aha. Het is bij dezen genoteerd dat Retinee op sommige postjes niet serieus
reageert, maar blijkbaar reageert om het reageren. Tip: lees mij niet, dat
spaart bits.
n nk
Bakel
2018-11-07 16:52:21 UTC
Post by Anonymous
Post by Pee Retinee
Post by NNK
Post by Pee Retinee
Post by NNK
[...]
Hij snapt hem bovendien niet.

h@wig
2018-11-07 13:45:36 UTC
...maar door beesten. "...op gruwelijke wijze."
Luuk
2018-11-07 14:05:29 UTC
Post by NNK
"... De dode konijnen die gevonden zijn in Lichtenvoorde, zijn door
mensen gedood, niet door andere dieren."
En 't is nog nie eens kerstmis