Een sterk straaltje plagiaat
2018-12-01 10:29:46 UTC
"Diefstal van urinestalen in doofpot gestopt door KNSB" (bron: https://
eenvandaag.avrotros.nl/item/diefstal-van-urinestalen-in-doofpot-gestopt-
door-knsb/) Ik zie dat deze formulering inmiddels wijdverbreid is op het
Hollandse web...
2018-12-01 22:34:45 UTC
[...]
Jij ziet kennelijk iets (fouts?) wat ik niet zie. Vertel 's?
2018-12-02 00:29:31 UTC
[...]
Urine stalen (gestolen)? Urine in pot?
n nk
Izak van Langevelde
2018-12-02 10:48:30 UTC
[...]
Grappig, ik kopieer een van de weinige bronnen die het correct
formuleert ;o)

Als je gaat googelen op 'urinestralen' dan kom je nogal wat treffers van
bronnen die dit inmiddels verbeterd hebben, zoals op NPO Start...