Heel fijns
2018-01-14 06:34:44 UTC
Dame van BabyBunch:

“Je krijgt er meteen een goodiebag met fijns voor je baby bij.”

Ik zeg: “Aargl. Bweuh.”

Kleefgaren
VB
2018-01-14 08:16:35 UTC
En als ze had gezegd "met lekkers voor de baby"?
Ralf Negennek
2018-01-14 10:48:41 UTC
Post by VB
Post by Anonymous
“Je krijgt er meteen een goodiebag met fijns voor je baby bij.”
Ik zeg: “Aargl. Bweuh.”
En als ze had gezegd "met lekkers voor de baby"?
En als ze gezegd had "het plot dient te worden geperpendiculariseerd?"
Ralf Negennek
Izak van Langevelde
2018-01-14 10:55:23 UTC
Post by Ralf Negennek
Post by VB
Post by Anonymous
[...]
Het mens had gewoon der stomme kop moete houwe...
Sietse Vliegen
2018-01-15 21:46:37 UTC
Post by Ralf Negennek
Post by VB
Post by Anonymous
[...]
Maar dat "meteen" dan? Dat is cruciale informatie. Zonder dat heb je
geen idee wanneer je die troep erbij krijgt. Onverwacht een kind erbij
krijgen wens je toch ook niemand toe? En een onverwacht een zak erbij
krijgen is echt wel een graadje erger.
Sietse
VB
Kan ik een keer lezen wat hij schrijft, kan ik hem nog niet volgen.
Anonymous
2018-01-14 18:57:54 UTC
Post by VB
Post by Ralf Negennek
Post by VB
[...]
Ik ben onnavolgbaar.

Kleefgaren
Sietse Vliegen
2018-01-15 22:16:16 UTC
Post by Anonymous
Post by VB
Post by Ralf Negennek
Post by VB
[...]
Je hebt zeker ook wel eens iemand weggebracht, die je net kwijtgeraakt
was? Zonder die eerst terug te vinden bedoel ik, want daar is geen
kunst aan.
Sietse
Sietse Vliegen
2018-01-15 21:51:37 UTC
Post by VB
Post by Ralf Negennek
Post by VB
Post by Anonymous
[...]
En als hij nou "je krijgt meteen een tang bij je varken" gepost had?
Om maar te zwijgen over wat Dirk er meteen bij krijgt.
Sietse
Sietse Vliegen
2018-01-15 21:34:51 UTC
Post by Ralf Negennek
Post by VB
Post by Anonymous
[...]
Om iemand te verrassen is dat een wel stuk beter. Ik wou dat ik erop
gekomen was. Hoewel, eigenlijk had ik het niet moeten willen. Want dan
had jij me de woorden uit de mond gehaald.
Sietse
Rein
2018-01-14 22:38:59 UTC
Post by VB
"Je krijgt er meteen een goodiebag met fijns voor je baby bij.‰
Ik zeg: "Aargl. Bweuh.‰
En als ze had gezegd "met lekkers voor de baby"?
Het enige dat ik als baby lekker vond was de tiet van mijn
moeder.
VB
lol
Anonymous
2018-01-15 00:17:38 UTC
Post by VB
[...]
Ik vond er niet veel aan hoor, die tiet van jouw moeder.

Kleefgaren
Izak van Langevelde
2018-01-15 09:24:09 UTC
Post by Anonymous
Post by VB
[...]
U had er liever twee?
Ik prefereer ze licht opgebakken in de boter.
VB
Je moet niet álles van die Brazilianen overnemen.
Sietse Vliegen
2018-01-15 22:26:47 UTC
Post by VB
Post by Anonymous
Post by VB
[...]
Ladies and gentlemen, welcome to You-tract. After the climbing of the
Stupid Tower, there is a lunch with roasted chick's breasts.
Sietse
Peter Smulders
2018-01-15 22:50:37 UTC
Post by Sietse Vliegen
Post by VB
Post by Anonymous
Post by VB
[...]
"I hate you welcome" moet dat zijn.

👺 👼🏻
2018-01-15 12:36:18 UTC
Ik prefereer ze licht opgebakken in de boter.
We hebben jullie wel herkend hoor, Bram, Freek, Willem Nijholt, Carol
van Herwijnen, Serge-Henri Valcke, Bill van Dijk en Corrie van Gorp!
🔔ƑκℕΞℓ ⛽®ΣℕξИ
Sietse Vliegen
2018-01-15 22:40:25 UTC
Post by 👺 👼🏻
Post by Maarten van Tilburg
Ik prefereer ze licht opgebakken in de boter.
We hebben jullie wel herkend hoor, Bram, Freek, Willem Nijholt, Carol
van Herwijnen, Serge-Henri Valcke, Bill van Dijk en Corrie van Gorp!
En anders jou wel, Sharon Tate!
Sietse
Rein
2018-01-15 12:21:19 UTC
Post by Anonymous
Post by Rein
Het enige dat ik als baby lekker vond was de tiet van mijn
moeder.
Ik vond er niet veel aan hoor, die tiet van jouw moeder.
Dat komt ze was die dag niet zo lekker. Gebeurt iedereen wel
eens.
Sietse Vliegen
2018-01-15 22:39:18 UTC
Post by Anonymous
Post by Rein
[...]
Smaken verschillen. Er zijn mensen die daar juist op geilen. Dan ben
je niet helemaal lekker. Minder zacht uitgedrukt: een zieke geest!
Maar ja, een zieke geest in een gezond lichaam is ook niet ideaal.
Sietse
Sietse Vliegen
2018-01-15 22:20:38 UTC
Post by Anonymous
Post by Rein
Post by VB
[...]
Welke? De ene had ik ook links laten liggen, maar die andere beslist
niet.
Sietse
Sietse Vliegen
2018-01-15 21:26:11 UTC
Post by VB
Post by Anonymous
“Je krijgt er meteen een goodiebag met fijns voor je baby bij.”
Ik zeg: “Aargl. Bweuh.”
En als ze had gezegd "met lekkers voor de baby"?
Wat dan ook, alles is beter dan die uitgekauwde blije doos. Daar wordt
niemand nog vrolijk van. Nou weet ik wel: een doos is de buitenkant,
ware blijdschap zit van binnen. Maar toch.
Sietse
Sietse Vliegen
2018-01-15 20:55:47 UTC
Post by Anonymous
“Je krijgt er meteen een goodiebag met fijns voor je baby bij.”
Ik zeg: “Aargl. Bweuh.”
En een schepje? Ik mag het hopen, want met je handen die smurrie in
zo'n bag doen is geen pretje.
--
Sietse