Nomen
iMark
2018-03-31 07:39:39 UTC
Vandaag in de Volkskrant gelezen. Religiewetenschapper verbonden aan het
Meertensinstituut: Ernst van den Hemel.
h@wig
2018-03-31 13:38:03 UTC
Post by iMark
Vandaag in de Volkskrant gelezen. Religiewetenschapper verbonden aan het
Meertensinstituut: Ernst van den Hemel.
Nog eentje met een rechtstreeks lijntje naar de heer: dominee BJ van
Boven. Hij gaf een lezing over "geestelijke machthebbers in de lucht".
Tis een hele stijle. Zo is internet taboe bv.
Zou hij Ben heten?

https://www.rd.nl/kerk-religie/ds-van-boven-voor-studerenden-gg-aanbidding-beest-begint-met-bewondering-1.686905
Pee Retinee
2018-03-31 14:05:13 UTC
Nog eentje met een rechtstreeks lijntje naar de heer: dominee BJ van
Boven. Hij gaf een lezing over "geestelijke machthebbers in de lucht".
Tis een hele stijle.
stijle?

|PR|
Jep
2018-04-18 19:47:45 UTC
[...]
Zoals in een steile stijl, wanneer je altijd de moeilijkste piste kiest.

Zo lazert dominee van Boven bijna loodrecht de preekstoel in.
Tenminste als het een wat dikkige is.
Mocht ie lang genoeg gevast hebben wordt het dwarrelen.
--
groet! Jan

't Zal iets met geheugenplaatsen zijn. (c)hvl
pe
2018-03-31 14:08:45 UTC
Post by iMark
[...]
? dit gebruik van stijl als bijvoeglijk naamwoord kende ik nog niet.
2018-03-31 14:43:26 UTC
Post by iMark
[...]
Ja. Das goed fout. Ik kan dat gewoon toegeven.
Izak van Langevelde
2018-03-31 16:47:57 UTC
Post by iMark
[...]
Ik wel, met excuus dat onze familietaal wel meer Vlaamse invloeden kent...
2018-03-31 20:08:38 UTC
? dit gebruik van stijl als bijvoeglijk naamwoord kende ik nog niet.
Ik wel, met excuus dat onze familietaal wel meer Vlaamse invloeden kent...
Ja, dan zijn excuses wel urgent.
2018-04-01 06:40:31 UTC
Post by iMark
[...]
Ik wel hoor. Streng in de leer.