knock down.
2018-06-14 07:57:25 UTC
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2168801/donkere-nederlander-die-door-ex-miss-belgie-met-werd-omgeschreven-wil-geld-zien

Donkere Nederlander die door ex-miss België met 💩 werd omgeschreven wil
geld zien
VanB
2018-06-14 08:12:25 UTC
Belachelijk dat internetlinks geen emoji's ondersteunen. Dit is 2018!
NNK
2018-06-14 08:40:14 UTC
Post by VanB
Post by Anonymous
[...]
Nochtans is er op mijn computerscherm (maar inderdaad niet in de URL)
een hele duidelijke drol te zien.
VanB
2018-06-14 09:00:30 UTC
Post by NNK
Post by VanB
Post by Anonymous
[...]
Ja, in de Telegraaf-kop wel. Het zou ook wel raar zijn in een URL:

"Ga naar www.<drol><vrolijk gezichtje><Superman><kameel>.nl voor meer
informatie."
NNK
2018-06-14 09:36:51 UTC
Post by VanB
Post by NNK
Post by VanB
Post by Anonymous
[...]
Raar, och. Wel leuk toch?
VanB
Ach ja, als het op alle platforms makkelijk in te voeren is.
Ruud Harmsen
2018-06-17 06:23:35 UTC
Post by NNK
Post by VanB
Post by Anonymous
[...]
Ik wou nog vragen of poepe-moi Belgisch was of zo, toen zag pas wat er
staat. Wat een idioot woord zeg.

Privacy:
GDPR: http://rudhar.com/about/privacy/privsten.htm
AVG: http://rudhar.com/about/privacy/privstnl.htm
wugi
2018-06-14 09:09:14 UTC
Post by VanB
Post by Anonymous
Donkere Nederlander die door ex-miss België met ? werd omgeschreven
wil geld zien
Belachelijk dat internetlinks geen emoji's ondersteunen. Dit is 2018!
Op Quora ondersteunen de links naar vragen over wiskundeformules geen
wiskundeformules: belachelijk.
Links naar prentjes en video's ondersteunen geen prentjes of video's:
belachelijk.
Links naar geluid ondersteunen geen geluid, mp3 of whatever: belachelijk.

(Maar je was er best blij om, toch? Jammer dat looptekst ze wel
ondersteunt:-)
VanB
2018-06-14 09:23:53 UTC
Post by VanB
Post by Anonymous
[...]
Ja, ik vind dat emoji's eigenlijk niet op Usenet thuis horen. Maar als
ik in de minderheid ben, wil ik best lollig meedoen. Alleen krijg ik
het nog niet ondersteund in Agent. Misschien maar beter ook.
Pee Retinee
2018-06-14 10:19:13 UTC
Post by wugi
Post by VanB
Belachelijk dat internetlinks geen emoji's ondersteunen. Dit is 2018!
Belachelijk dat zoiets serieus als links zoiets belachelijks als
emoji's zou moeten ondersteunen.
Post by wugi
Op Quora ondersteunen de links naar vragen over wiskundeformules geen
wiskundeformules: belachelijk.
belachelijk.
Links naar geluid ondersteunen geen geluid, mp3 of whatever: belachelijk.
Links naar rechts geven ook vaak problemen.

2018-06-14 13:49:20 UTC
Post by VanB
Post by Anonymous
[...]
Dat is niet een heel slimme opmerking, heer VB.
VanB
De boog kan ook niet altijd gespannen zijn.
Flibsy
Spionnen.... waaaaar ?
Flibsy
2018-06-15 08:28:09 UTC
Post by VanB
Post by Flibsy
Post by VanB
Post by Anonymous
[...]
Precies->psies->spies.
2018-06-17 06:21:31 UTC
Post by VanB
Post by Anonymous
[...]
Dat doen ze wel. Ze mogen in Unicode.

VanB
2018-06-17 06:59:56 UTC
Post by VanB
Post by Anonymous
[...]
Heb je dan een link naar een pagina die een link met een emoji bevat?
Het hoeft geen poepemoji te zijn.
Ruud Harmsen
2018-06-18 16:01:30 UTC
Post by VanB
Post by Ruud Harmsen
Post by VanB
Post by Anonymous
[...]
Zoek Russische, Griekse, Hebreeuwse, Arabische, Chinese en Japanse
sites. Die mogen bestaan en bestaan waarschijnlijk ook.

VanB
2018-06-18 17:16:25 UTC
Post by VanB
Post by Ruud Harmsen
Post by VanB
Post by Anonymous
[...]
Die lui gebruiken veel emoji's in hun URL's? Maar een voorbeeld wordt
moeilijk?
Flibsy
2018-06-18 19:19:08 UTC
https://elderson.com/nlt/Content/aankomst/.c_1/2018-06-18%2021:16_Flibsy_Emoji%F0%9F%98%8E.txt
VanB
2018-06-18 19:38:11 UTC
Post by VanB
Die lui gebruiken veel emoji's in hun URL's? Maar een voorbeeld wordt
moeilijk?
https://elderson.com/nlt/Content/aankomst/.c_1/2018-06-18%2021:16_Flibsy_Emoji%F0%9F%98%8E.txt
Gaaf :) Ik zie de emoji niet in Agent, maar wel in de adresbalk van
mijn browser.
Flibsy
2018-06-18 19:46:23 UTC
Post by VanB
Post by Flibsy
Post by VanB
[...]
U vraagt, wij draaien.
2018-06-18 21:19:20 UTC
Post by VanB
Post by Flibsy
Post by VanB
[...]
Politici.
Dat was een makkelijke.
2018-06-18 19:09:27 UTC
Post by VanB
Post by Ruud Harmsen
japans,russich hier: <https://elderson.com/Familie/Loreley/>
2018-06-14 16:14:26 UTC
Post by Anonymous
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2168801/donkere-nederlander-die-door-ex-mi
ss-belgie-met-werd-omgeschreven-wil-geld-zien
In de link zelf staat 'omschreven'. Hoe komt dat 'ge' van jou erin?