die worden gebruikt
Luuk
2018-04-14 07:55:18 UTC
"Wetenschappers hebben in de zee bij Japan een grote hoeveelheid
zeldzame metalen gevonden die worden gebruikt in producten als mobiele
telefoons en elektrische auto's"

Levert, volgens mij, natte telefoons een elektrische auto's op ...
pe
Luuk
Als dat spul in de zee ligt, en gebruikt word, dan is het toch nat?
NNK
2018-04-14 09:57:55 UTC
Post by Luuk
Als dat spul in de zee ligt, en gebruikt word, dan is het toch nat?
troll alert!
2018-04-14 13:50:52 UTC
Post by Luuk
Post by pe
Post by Luuk
[...]
Als het in zee liggend gebruikt wordt. Maar ik vermoed dat er ergens in het
produktieproses een teraardebestelling ingebouwd is.
Jep
2018-04-15 15:33:58 UTC
Post by Luuk
[...]
Het landde bij mij ook niet meteen maar als ik 't even bekijk zie ik het
woordengrapje.
Grapjes zijn niet leuk meer als je ze uitlegt, Pe.
--
groet! Jan

't Zal iets met geheugenplaatsen zijn. (c)hvl
wugi
2018-04-15 16:15:50 UTC
Post by Jep
Post by pe
Post by Luuk
[...]
Ik vond de teraardebestelling geestiger dan de intended joke.
Luuk
2018-04-21 16:12:34 UTC
Post by wugi
Post by Jep
Post by pe
Post by Luuk
[...]
Wie heeft er hier iets 'intended' gedaan?

Ruud Harmsen
2018-04-14 09:16:58 UTC
Post by Luuk
[...]
Het valt nog mee dat ze het geen zeldzame aarden noemen. Rare earth,
dat was ooit een groep. Nou weet ik zelf ook niet meer wat wél de
correcte Nederlandse naam is. Dat dus:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zeldzame_aarde