[janus] stazak
2018-07-28 16:03:37 UTC
Wat zou een stazak zijn? Nee, nou niet meteen gaan ducken, gewoon zelf
bedenken.
2018-07-28 17:12:08 UTC
Wat zou een stazak zijn? Nee, nou niet meteen gaan ducken, gewoon zelf
bedenken.
De dynamische tegenhanger van een zitzak voor als je in de rij staat op
een receptie? Een inwoner van Kazakistan? Volgens mij weet I van
Langevelde er meer van.
h@wig
2018-07-28 17:16:38 UTC
[...]
Stazakistan natuurlijk.
Inmiddels weet ik wat het wel is.
Izak van Langevelde
2018-07-28 20:12:39 UTC
[...]
Een slaapzak voor mummies?
Iets voor bij een erectie?
Een wachtpost?
2018-07-28 20:46:12 UTC
[...]
Ik dacht aan een kozak met Stasi-achtergrond ofzo.
2018-07-28 17:58:59 UTC
Een soepzak.
h@wig
2018-07-28 20:05:03 UTC
Knapzak!
👺 👼🏻
2018-07-29 09:05:17 UTC
Wat zou een stazak zijn? Nee, nou niet meteen gaan ducken, gewoon zelf
bedenken.
Een stofzuigerzak die zo lang met stofzuigeren is gebruikt om allerlei
troep en vocht op te zuigen, dat hij vanzelf rechtop blijft staan.
--
🔔ƑκℕΞℓ ⛽®ΣℕξИ