dit verzin je niet
2018-06-18 18:04:08 UTC
Of toch wel. Deze meneer zocht wel erg overduidelijk naar een nomen:
------------------
GRONINGEN - Een 25-jarige man uit Groningen moet twee studentes elk 250
euro betalen omdat hij met zijn ontblote geslachtsdeel vaak rondhing bij
hun studentenwoning. De man legde daarbij de hand aan zichzelf. De
studentenwoning heet Huize Potloodventer. Zo heette de woning al voordat de
man deze geregeld bezocht.
------------------

Hij telt niet mee als nomen vind ik. Dit is hetzelfde als expres bakker
worden omdat je Bakker heet.
2018-06-18 18:06:04 UTC
Post by Anonymous
[...]
Kweetniet of dit als potloodventer telt, gezien het rondhangen betwijfel
ik of de man er zelf blij van werd?
2018-06-18 18:23:41 UTC
Post by Anonymous
[...]
Ah, rondhangen ja. Ja hij zal ook wel eens gestaan hebben, want waarom
slaat hij anders de hand aan zichzelf.