Aangezien => gezien
2010-06-05 08:14:00 UTC
anno 2010), ik had het al eerder gezien maar nu live aantoonbaar
betrapt:
http://www.mixinc.net/elenadehollander/
"Gezien beide mixers lid zijn van Mixfreaks.nl komt dit natuurlijk
uit, [...]"

Dat moet in _mijn_ Nederlands, established 1955, nog steeds
"aangezien" zijn. Of "gezien het feit dat". Een van tweeën, maar niet
alleen maar "gezien".
de lachende panda
2010-06-05 16:06:14 UTC
[...]
Mee eens, maar de ontwikkeling hou je niet tegen.
(Laat staan de versimpeling. ;-))
--
Baukje

Forget the headlines,
just give me the details

www.delachendepanda.nl
Peter Elderson
Eens. Geef het maar een plekje.
de lachende panda
2010-06-05 16:55:15 UTC
On Sat, 05 Jun 2010 18:08:57 +0200, Peter Elderson
Post by Peter Elderson
Post by de lachende panda
[...]
Je bedoelt dat Ruud ermee in het reine moet zien te komen?
--
Baukje

Forget the headlines,
just give me the details