first dates
Add Reply
Linea Recta
2018-11-24 13:22:17 UTC
Ik kijk hier naar de meest recente aflevering van first dates (18) om een
app te testen.
Ik zie nog net een jongen zeggen, zonder een spier te vertrekken: "ik zoek
een leuk meisje waar ik alles in kwijt kan..."
Ik vind dat wel erg... "spontaan" uitgedrukt zeg!
--
|\ /|
| \/ |@rk
\../
\/os
Izak van Langevelde
2018-11-24 13:29:57 UTC
Post by Linea Recta
[...]
Och, een dame met bergruimte, lijkt me vooral praktisch...
Linea Recta
2018-11-24 13:36:43 UTC
Post by Linea Recta
[...]
Het leek me eerst zo'n keurige show... maar goed, de app doet 't en daar
gaat het maar om.
--
|\ /|
| \/ |@rk
\../
\/os
pe
2018-11-24 15:30:52 UTC
Post by Linea Recta
Post by Izak van Langevelde
Post by Linea Recta
[...]
Ik herinner mij mijn eerste dadels nog precies. Daar kwam geen app of “wie
is de dadel” aan te pas. Gewoon rechttoe rechtaan een doosje eenzijdig
geimporteerde gesuikerde dadels. Hmmmm!
J. J. Lodder
2018-11-25 10:34:23 UTC
Post by Linea Recta
[...]
Zoiets, bijvoorbeeld,
<https://www.dalipaintings.com/images/paintings/the-anthropomorphic-cabi
net.jpg>

Jan
Ruud Harmsen
2018-11-25 12:30:37 UTC
Sat, 24 Nov 2018 14:22:17 +0100: "Linea Recta"
Post by Linea Recta
Ik kijk hier naar de meest recente aflevering van first dates (18) om een
app te testen.
Ja ja, dat zeggen ze allemaal. Bijvangst zeker.
Post by Linea Recta
Ik zie nog net een jongen zeggen, zonder een spier te vertrekken: "ik zoek
een leuk meisje waar ik alles in kwijt kan..."
Ik vind dat wel erg... "spontaan" uitgedrukt zeg!
Rech voor ze raap! Of d'r raap, eigenlijk! Dan zijn de rapen gaar!