Helmi?
2018-11-01 21:41:58 UTC
https://nl.wikipedia.org/wiki/Helmi-stroom
2018-11-01 21:47:35 UTC
https://nl.wikipedia.org/wiki/Helmi-stroom
Als jij hier echt alleen nog maar met kale links gaat lopen gooien hoor je
niet op usenet thuis.
Ik heb net een klacht naar je provider gestuurd.
2018-11-01 22:20:51 UTC
https://nl.wikipedia.org/wiki/Helmi-stroom
Als jij hier echt alleen nog maar met kale links gaat lopen gooien hoor je
niet op usenet thuis.
Ik heb net een klacht naar je provider gestuurd.
ha ha ha. Die bieden helemaal geen usenet meer aan dus dat kan niet.

Vroeger zeiden mensen om de haverklap "abuse sent", weet je nog.
Post by Flibsy
hoor je niet op usenet thuis.
Ik wil me ook wel vrijwillig terugtrekken hoor.
2018-11-01 22:42:45 UTC
Ik heb net een klacht naar je provider gestuurd.
ha ha ha. Die bieden helemaal geen usenet meer aan dus dat kan niet.
Vroeger zeiden mensen om de haverklap "abuse sent", weet je nog.
"Lasterlijke onzin. Nu ga ik aangifte tegen je doen. Hier
komt je niet mee weg dit keer."

(RH tegen mij, een maandje of 2,3 geleden, schat ik. Nooit meer
wat van gehoord.)
hoor je niet op usenet thuis.
Ik wil me ook wel vrijwillig terugtrekken hoor.
"ha ha ha." (RH)
2018-11-03 10:49:49 UTC
[...]
Nog even de integrale posting:
_____________________________
Post by Ruud Harmsen
Kortom, het zal allemaal best van die server, maar uit niets
blijkt dat meneer met z'n 'Stil hier' niet andermaal om aandacht
zat te hengelen.
Lasterlijke onzin. Nu ga ik aangifte tegen je doen. Hier komt je
niet mee weg dit keer.
_____________________________

Rudhar gaat in zijn aangifte laten zien uit welke gedeelten
(meervoud, ja, zijn bewijsvoering is overstelpend) van 'Stil
hier' blijkt dat hij niet andermaal om aandacht zat te hengelen.
Spannend! Moet ik me nog lang verkneukelen, denk je?
2018-11-01 22:44:31 UTC
[...]
Naar je usenet-provider, suffie.
2018-11-02 00:00:57 UTC
[...]
Die kende ik nog niet, maar suffie is best een passende naam.
2018-11-02 09:05:21 UTC
[...]
Had ik wel door hoor, na 1,3 seconde gisteravond al.