Fickle
2018-10-17 18:45:57 UTC
Special voor Rein, om zich aan te ergeren:
http://rudhar.com/etymolog/cloynl.htm
2018-10-17 20:48:45 UTC
http://rudhar.com/etymolog/cloynl.htm
Wat een listige manier om lezers te trekken!
Bakel
2018-10-17 20:59:28 UTC
Ja, met een special!
Ruud Harmsen
2018-10-18 07:41:15 UTC
Post by joh
Post by Ruud Harmsen
http://rudhar.com/etymolog/cloynl.htm
Wat een listige manier om lezers te trekken!
List en bedrog.

PS er mag weer gesigknipt worden, mensen! Gebruik zindelijke
usenetsoftware.
2018-10-17 21:28:55 UTC
Dat zou voor 't eerst zijn, hier. Helaas open ik rudhar.com-links
nooit.
2018-10-18 07:42:19 UTC
Dat zou voor 't eerst zijn, hier. Helaas open ik rudhar.com-links
nooit.
Goed zo. Ik wil jou ook niet als lezer. Mijn vuurmuur laat je ook niet
eens door.
http://rudhar.com/etymolog/cloynl.htm
Bakel
Waarom zet je dan dingen "Special voor Rein" op je website?
Ruud Harmsen
2018-10-18 08:47:59 UTC
Post by Bakel
[...]
U herkent ironie niet?

Het echte antwoord: Rein ergert zich nogal eens aan de persoonlijke
touch die ik vaak in reacties bouw, waardoor het, ook al gaat het over
iets of iemand anders, toch al snel weer (ook) over mij gaat. Dat
stukje zit daar ook vol mee, dus als Rein het las, zou hij zich eraan
ergeren en er veel spitsvondige stekeligheden aan kunnen wijden.

Dat over die vuurmuur is uiteraard weer een subtiele manier om lezers
te trekken, die denken "zou dat echt kunnen, IP-nummers uitsluiten, en
doet hij dat echt? Ben ik ook geblokkeerd?".

Welnu, het kan echt, maar het zou handwerk zijn dus ik doe dat niet.

Ik weet van http://rudhar.com/cgi-bin/lstviewd/lstviewd.cgi dat er
hele horden internetmisbruikers bestaan die constant websites zitten
te bestoken met loginpogingen e.d. voor allerlei software (die ik er
helemaal niet op heb staan) in de kennelijk hoop zwakheden daarin te
benutten om illegaal binnen te komen. Ik zou zulke lui best helemaal
van mijn site willen bannen. Maar het is nogal wat programmerwerk en
ik heb betere dingen te doen. Ik beperk me nu tot het uitfilteren van
veelvoorkomende manieren uit die lijst. Er zijn er dus nog veel meer
dan zichtbaar zijn.

Voor ssh heb ik wel zo'n automatische blokkering lopen. Over een
periode van zo'n 5 jaar toch al ca. 4,5 duizend betrapte en
geblokkeerde IP-nummers verzameld. (Mag dat volgens de AVG? Ik vind
van wel. Ik publiceer ze niet, dat valt dan weer mee.)
Bakel
2018-10-18 09:50:32 UTC
Post by Bakel
[...]
Ok, dus elke keer als je onzin uitkraamt, is het ironie. Ik zal het
proberen te onthouden.
Ruud Harmsen
Mooi, is dat opgehelderd.
Rein
2018-10-18 14:44:13 UTC
Ruud Harmsen <***@rudhar.com> wrote:

[knip]

Eigenlijk mag rudhars onstilbare honger naar aandacht voor rudhar
geen naam hebben. Wat zou het, tenslotte. Maar moest het toch
2018-10-19 10:12:25 UTC
Eigenlijk mag rudhars onstilbare honger naar aandacht voor rudhar
geen naam hebben. Wat zou het, tenslotte. Maar moest het toch
<taalmodus>
(moest het ...)
Bedoel je dat op z'n Vlaams of op z'n Hollands?
</>
(sorry voor de taalkundige oprisping)
2018-10-19 14:54:15 UTC
Post by wugi
Post by Rein
[...]
'Moest' wordt hier op z'n Hollands bedoeld als 'zou moeten'.
Gebruikelijker in Vlaanderen, meen ik, maar dat weet jij beter,
denk ik.
2018-10-19 19:27:52 UTC
Post by wugi
Post by Rein
[...]
In Vlaanderen betekent het gewoon 'zou', 'mocht'. Zelfs mocht het niet
moeten. Vandaar mijn vraag.
2018-10-20 14:54:37 UTC
Post by wugi
Post by Rein
[...]