Zoooooon baard
2018-11-21 13:16:24 UTC
Over nonmens gesproken. Zag net dat ZZ Top gaat optreden in Grollo.
Leuk. Die namen ook. ZZ Top = Dusty Hill, Billy Gibbons en Frank Beard.
Beard is de enige met zonder baard.

Nnk
Bart Dinnissen
2018-11-21 15:25:07 UTC
Post by NNK
Over nonmens gesproken. Zag net dat ZZ Top gaat optreden in Grollo.
Leuk. Die namen ook. ZZ Top = Dusty Hill, Billy Gibbons en Frank Beard.
Beard is de enige met zonder baard.
De band Camel bestond uit de gebroeders Bass en ene Johnson. En juist Johnson speelde bas.
Nee hoor, dit zuig ik uit mijn duim; de bassist was de enige die Bass heette.
Bart Dinnissen
Izak van Langevelde
2018-11-21 16:22:01 UTC
Post by Bart Dinnissen
Post by NNK
[...]
Ik herinner me een clown en een acrobaat.
Die laatste speelde bas, die eerste heette Bassie...
2018-11-22 10:06:53 UTC
Post by Bart Dinnissen
Post by NNK
[...]
Nog even voor de enkelen die ZZ Top niets zegt: de band bestaat uit 3
muzikanten, waarvan er 2 getooid zijn met lange baarden, zonnebrillen en
mutsen. De drummer Frank Beard heeft geen zonnebril, muts en baard.