Contact telefonisch
m***@hotmail.com
2018-07-13 15:13:59 UTC
Beste mevrouw e/of dhr,

Hoe kan ik telefonisch contact met jullie maken?

Met vriendelijke groet,

Mathilda van Ditmarsch.
m***@hotmail.com
2018-07-13 15:14:58 UTC
Mathilda van Ditmarsch.
pe
2018-07-13 21:21:39 UTC
Post by m***@hotmail.com
Beste mevrouw e/of dhr,
Hoe kan ik telefonisch contact met jullie maken?
Met vriendelijke groet,
Mathilda van Ditmarsch.
Daar doen wij in dit stadium geen mededelingen over.
2018-07-13 17:27:08 UTC
Post by m***@hotmail.com
Hoe kan ik telefonisch contact met jullie maken?
We zijn bereikbaar op 0800-0543 (gratis)
2018-07-13 18:19:07 UTC
Is dit een aanslag?!
Pee Retinee
2018-07-13 19:01:36 UTC
Post by m***@hotmail.com
Hoe kan ik telefonisch contact met jullie maken?
We zijn bereikbaar op 0800-0543 (gratis)
Is dit een aanslag?!
Een voorlopige.

2018-07-13 19:24:40 UTC
Post by m***@hotmail.com
Hoe kan ik telefonisch contact met jullie maken?
We zijn bereikbaar op 0800-0543 (gratis)
Is dit een aanslag?!
Nog niet opgeëist, weliswaar, maar toch...
Leuker kunnen jullie het niet maken, he:)
wugi
2018-07-13 20:44:06 UTC
Post by m***@hotmail.com
Hoe kan ik telefonisch contact met jullie maken?
We zijn bereikbaar op 0800-0543 (gratis)
Is dit een aanslag?!
Een fiscale?
Nog niet opgeëist, weliswaar, maar toch...
Leuker kunnen jullie het niet maken, he:)
'kGa aangifte doen. O, te laat.
Bart Dinnissen
2018-07-14 11:58:44 UTC
Post by m***@hotmail.com
Beste mevrouw e/of dhr,
Hoe kan ik telefonisch contact met jullie maken?
Met vriendelijke groet,
Mathilda van Ditmarsch.
Dat gaat niet. U post in een nieuwsgroep, er is geen centraal aanspreekpunt. Misschien helpt dit u
verder:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Usenet
--
Bart Dinnissen