'Sorry'
2018-03-30 21:48:31 UTC
Ik zag op de fiets vanmiddag een stadsbus aan komen rijden met op
het mededelingenbord boven de voorruit de tekst "Sorry, bus is
vol". Toen-ie voorbijreed was duidelijk te zien dat-ie nog niet
halfvol was. Plenty lege zitplaatsen.

Alweer een paar jaar geleden hadden we het over deze
ontwikkeling, vanwege de tekst "Sorry, geen dienst". Nou neem je
dat 'geen dienst' zonder meer aan, maar geheid dat elke
voorbijganger bij 'bus is vol' zich daar wel even van wil
vergewissen.

Ik gok erop dat de bus die ik zag per ongeluk al sinds de
ochtendspits met die mededeling heeft rondgereden.
Het was een bus van de buitendienst.
h@wig
2018-03-31 12:39:37 UTC
[...]
Het was een bus kinderen op schoolreisje en ze zaten onder de stoelen.
Gefopt!
Izak van Langevelde
2018-03-31 16:46:39 UTC
[...]
Alle ouders voor niks blij dat ze verder van het gedrein af waren. Zelf
zou ik me geloof ik als ouder verstoppen bij aankomst van zo'n bus...