Kom, we geven wat cadeau.
2018-11-08 10:01:17 UTC
Aanbieding:

Beste N nk,
Nu JBL GO MINI BLUETOOTH SPEAKER
van 29,- voor 24,-

Nu met gratis oordopjes!

------

Ja kweeeeeeeeetuuuuuut. Oordopjes:

1) dopje in het oor voor tijdens het zwemmen of bij geluidsoverlast

2) oortelefoon

Maar ik voor mij persoonlijk gesproken denk bij mezelf bij oordopjes
eigenlijk alleen aan 1). 2) Noemt men in mijn omgeving ear pods ofzo.

Maar ieder zijn ding hoor.

[snel voorhoofd veegt]
Bakel
2018-11-08 10:06:41 UTC
Post by NNK
[...]
Ik ken eigenlijk niemand die wat dan ook ear pods noemt. Als
Nederlander zijnde dan, hè?
NNK
2018-11-08 10:21:14 UTC
Post by Bakel
Ik ken eigenlijk niemand die wat dan ook ear pods noemt. Als
Nederlander zijnde dan, hè?
"Hoe oud ben jij dan?" (VB)
Bakel
2018-11-08 10:24:38 UTC
57.
NNK
2018-11-08 12:16:53 UTC
Post by NNK
Post by Bakel
Ik ken eigenlijk niemand die wat dan ook ear pods noemt. Als
Nederlander zijnde dan, hè?
"Hoe oud ben jij dan?" (VB)
57.
Het juiste antwoord op dit soort vragen is: 42.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Het_antwoord_op_de_ultieme_vraag_over_het_Leven,_het_Universum,_en_Alles
N nk (42)
h@wig
2018-11-08 11:00:22 UTC
Post by NNK
[...]
In mijn omgeveing zeggen we altijd 'oortjes'.
Als ze ook grats 'oogjes' weggeven dan houd ik me aanbevolen.
Voor mijn omgeving.
Izak van Langevelde
2018-11-08 11:10:36 UTC
Post by NNK
[...]
Ik koop regelmatig oogjes...
2018-11-08 11:14:57 UTC
Post by NNK
[...]
In mijn omgeving zeggen we altijd 'oortjes'.
Voor in de soep?
Izak van Langevelde
2018-11-08 12:11:05 UTC
Post by NNK
[...]
Voor op de oogbol...
2018-11-08 12:16:49 UTC
Ik koop regelmatig oogjes...
Voor in de soep?
Voor op de oogbol...
Ah. pretoogjes.

https://www.hema.nl/kind/kinderspeelgoed/tekenen-knutselen/knutselmateriaal/knutselzak-pretoogjes-15983094.html
Izak van Langevelde
2018-11-08 12:19:56 UTC
[...]

De leverancier spreekt van contactlenzen, maar <naar de zjurie kijkt> ik
mag 'pretoogjes' goedrekenen...
2018-11-08 13:22:29 UTC
Post by NNK
[...]
Als ik mijn hoortoestellen schoonmaak meld ik dat te pas met de woorden 'ik
heb mijn oren niet in hoor'.

Gek eigenlijk, met mijn bril doe ik dat dan weer niet, zelfs niet mutatis
mutandis.
2018-11-08 13:29:32 UTC
Post by NNK
[...]
U doet Uw bril dan ook nooit in, althans, dat hoop ik...
2018-11-08 15:02:56 UTC
Post by NNK
[...]
Gemakzucht. U roept maar wat, en met met de toevoeging Mutatis mutandis
wordt de lezer geacht Uw schrijf-, spel-, taal-, redeneerfouten en andere
gebreken te verbeteren. Zoals Obelix het zou zeggen: BIJ MUTATIS!
2018-11-08 19:20:39 UTC
Post by NNK
[...]
Wordt uw nek daar nou nooit eens moe van?
2018-11-08 19:50:03 UTC
Post by NNK
[...]
Neen, maar ik ben dan ook een van de zeldzame Nederlanders met
ruggengraat...
Bakel
Spreek je ook Mohikaans?
Izak van Langevelde
[...]
[...]