"contact geld"
2018-03-17 09:48:44 UTC
Ik kom het steeds vaker tegen: "contact geld". Opmerkelijk, aangezien

*contactloos* betalen steeds meer mode wordt. Tikfout? Zo dicht liggen
de 'c' en 'n' toch niet bij elkaar.

2018-03-17 19:27:44 UTC
Ik kom het steeds vaker tegen: "contact geld".
Ik nog nooit.

2018-03-17 22:24:09 UTC
Ik kom het steeds vaker tegen: "contact geld". Opmerkelijk, aangezien
*contactloos* betalen steeds meer mode wordt. Tikfout? Zo dicht liggen
de 'c' en 'n' toch niet bij elkaar.
Bron(nen), context? Ik ken het i.e.g. niet.
2018-03-18 10:19:02 UTC
Ik kom het steeds vaker tegen: "contact geld". Opmerkelijk, aangezien
*contactloos* betalen steeds meer mode wordt. Tikfout? Zo dicht liggen
de 'c' en 'n' toch niet bij elkaar.
|PR|
Heeft mijn omgeving en de plaatselijke, regionale en landelijke mediae’s
nog niet bereikt.
Kontaktloos is trouwens niet kontaktloos. Zonder een vorm van kontakt kan
je geen transakties doen. Dan wordt het bittengeld als de as van een dode
verspreid in de ether of zo.

Ook fysiek kontakt is er meestal wel, je douwt dat passie of je
passiedrager tegen de passielezert aan. IK heb wel mensen gezien die het
zorgvuldig op een een halve centimeter ervoor houden, maar die doen dat
door hun vingers ertegenaan te houden... het is dus eerder kontaktbetalen.
Bekt ook lekkerder, ketakbetale. Ff ketakke. Tikkie doen.

Pierre Repair alhier doet er nog niet aan, kan ik je vertellen, maar hij
kan wel heel goed vaatwassers repareren.
VB
2018-03-18 10:38:47 UTC
O, afwasmachines. Is hij ook rijwielhersteller?
joh
2018-03-18 19:48:34 UTC
[...]
De reparatie van mijn vaatwasser is destijds door Jörg Chirurg verricht. Betaling vond volledig buiten mijn gezichtsveld plaats.