Kettingrukker kijkt recht in camera
2018-11-28 11:11:52 UTC
Kop Telegraaf. Ik ooghoeklas kettingroker. Het zal wel om een acteur in
een pornofilm gaan denk ik.
2018-11-28 11:53:50 UTC
Post by NNK
Kop Telegraaf. Ik ooghoeklas kettingroker. Het zal wel om een acteur in
een pornofilm gaan denk ik.
Dat soort bladen, dat ooghoekleest men toch niet.
2018-11-28 12:04:37 UTC
Post by NNK
Kop Telegraaf. Ik ooghoeklas kettingroker. Het zal wel om een acteur in
een pornofilm gaan denk ik.
Dat soort bladen, dat ooghoekleest men toch niet.
Och, hier in bibliotheek ligt de Telegraaf naast de NRC, het kan zomaar
gebeuren...
Bart Dinnissen
2018-11-28 16:05:02 UTC
Post by NNK
[...]
Ik ben al jaren niet meer in een bibliotheek geweest, en daar is een reden voor.
Bart Dinnissen
Izak van Langevelde
2018-11-28 16:19:28 UTC
On 28 Nov 2018 12:04:37 GMT, in nl.taal Izak van Langevelde
Je kunt het ons vertellen!
Jan van den Broek
2018-11-28 19:46:12 UTC
[Schnipp]
Post by Izak van Langevelde
Post by Bart Dinnissen
Ik ben al jaren niet meer in een bibliotheek geweest, en daar is een reden voor.
Je kunt het ons vertellen!
Niet doen, laat ons er naar raden.

- De bibliothecaresse beantwoordde jouw liefde niet
- Je hebt thuis nog een boek dat al in 1987 geretourneerd had moeten
worden.
- De bibliotheek in jouw dorp is wegbezuinigd.
--
Jan v/d Broek
***@dds.nl
Bakel
2018-11-28 19:55:38 UTC
Post by Jan van den Broek
[Schnipp]
Post by Izak van Langevelde
Post by Bart Dinnissen
[...]
Hij leest alleen nog ebooks die hij illegaal heeft gedownload. En zo
niet, dan kan ik dat aanraden.
J. J. Lodder
2018-11-29 10:33:42 UTC
Post by Jan van den Broek
[Schnipp]
Post by Izak van Langevelde
Post by Bart Dinnissen
[...]
Kan hij hopen, want er staat intussen 2385,47 euro boete op,
en de gefrustreerde bibliothecaresse is onverbiddelijk,

Jan
Bart Dinnissen
2018-11-29 17:58:13 UTC
Post by Jan van den Broek
[Schnipp]
Post by Izak van Langevelde
Post by Bart Dinnissen
Ik ben al jaren niet meer in een bibliotheek geweest, en daar is een reden voor.
Je kunt het ons vertellen!
Er ligt een Telegraaf.
Post by Jan van den Broek
Niet doen, laat ons er naar raden.
Pardon, ik zeg niets...
Post by Jan van den Broek
- De bibliothecaresse beantwoordde jouw liefde niet
Ik weet van niets, maar net als iedere man heb ik een zwak voor bibliothecaressen. Als liefde een
rol speelt ga ik er morgen meteen weer heen, eens kijken wat er gebeurt :)
Post by Jan van den Broek
- Je hebt thuis nog een boek dat al in 1987 geretourneerd had moeten
worden.
Nee hoor. Alle bibliotheekboeken in mijn huis zijn gestempeld "AFGESCHREVEN".
Post by Jan van den Broek
- De bibliotheek in jouw dorp is wegbezuinigd.
Bijna goed. De gemeente zit er tegenwoordig bij in.
Bart Dinnissen
Izak van Langevelde
2018-11-29 18:10:16 UTC
Leuk hoor! Zelf gestempeld?
Bakel
2018-11-29 18:19:31 UTC
Post by Bart Dinnissen
Post by Jan van den Broek
[Schnipp]
Post by Jan van den Broek
[...]
O, ik dacht dat bibliothecaressen de niet-religieuze uitvoering van
nonnen waren.
joh
Altoos chagerijnige lesbiennes bedoel je? Dat was vroeger.
Bakel
2018-11-28 12:40:40 UTC
Post by NNK
Kop Telegraaf. Ik ooghoeklas kettingroker. Het zal wel om een acteur in
een pornofilm gaan denk ik.
Dat soort bladen, dat ooghoekleest men toch niet.
<haastig> Kwas bij de kapper! </haastig>
2018-11-28 13:20:55 UTC
https://www.politie.nl/nieuws/2018/mei/24/07-kettingrukker-aangehouden-dankzij-omstanders.html

|PR|
Peter Smulders
2018-11-28 13:53:16 UTC
Post by NNK
Kop Telegraaf. Ik ooghoeklas kettingroker. Het zal wel om
een acteur in een pornofilm gaan denk ik.
https://www.politie.nl/nieuws/2018/mei/24/07-kettingrukker-aangehouden-dankzij-omstanders.html
Deze bezigheid gaf al in 2011 problemen.
In Den Haag heeft de politie zelfs een speciaal team ingezet om het
kettingrukken tegen te gaan.
https://www.taaltelefoon.be/kettingrukker